نوشته شده توسط : irane

موسسه کنکور ونوس با تکیه بر تجربیات خود در زمینه پکیج های آموزشی ویژه کنکور دوره‌های جدید خود را، در قالب پکیج پایه یازدهم انسانی کنکور، پکیج پایه دهم انسانی کنکور، پکیج پایه یازدهم ریاضی کنکور، پکیج پایه یازدهم تجربی کنکور، پکیج پایه دهم ریاضی کنکور و پکیج پایه دهم تجربی کنکور ارائه کرده است.

عبور موفق از سد کنکور با موسسه آموزشی ونوس آسان است

 

عبور از کنکور، همانند عبور از یک پل موفقیت است، چرا که می‌توان با گذراندن یک کنکور موفق، در بهترین دانشگاه‌های ایران قبول شد و یک زندگی موفق و پر از شادمانی داشت.

ولی همانطور که همه می‌دانند شرایط کنکور، پر از استرس است و پر از سئوالاتی که در روز کنکور باید با تمرکز حواس و بدون استرس، پاسخ داده شوند، باید این مسئله را در دوره‌های آموزشی کنکور که توسط بهترین اساتید کنکور طراحی شده است، فرا گرفت.

موسسه کنکور ونوس، سال‌های سال است که در زمینه کنکور سراسری فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند تا بهترین آموزش دروس کنکور را تهیه و تدوین کند.

موسسه کنکور ونوس، دارای مدرسان کارآزموده و باتجربه است که تمامی دروس در مقاطع مختلف را با تکنیک‌های حل تمرین سریع و تست‌زنی کنکوری، آموزش تخصصی می‌دهند.

در حال حاضر موسسه ونوس تمامی دروس کنکوری را به صورت پکیج و تک درس، ارائه کرده است و به جهت استقبال گسترده، دروس خود را در قالب پکیج پایه یازدهم انسانی، پکیج پایه دهم انسانی کنکور، پکیج پایه یازدهم ریاضی کنکور، پکیج پایه یازدهم تجربی، پکیج پایه دهم ریاضی کنکور و پکیج پایه دهم تجربی کنکورارائه کرده است.

اساتید برجسته موسسه کنکور ونوس

اساتید موسسه کنکور ونوس، در زمره برترین اساتید کنکور ایران و شناخته شده‌ترین اساتید کنکور کشور با بیشترین بازدهی میزان قبولی در کنکور سراسری هستند که بهترین دوره‌های آموزشی را طراحی و آماده سازی کرده‌اند.

مشاوره رایگان در موسسه کنکور ونوس

در صورتی که در هر یک از دروس آموزشی کنکور، دچار مشکل باشید، کافی است با موسسه کنکور ونوس تماس گرفته و از بهترین موسسه مشاوره کنکور ایران، مشورت تخصصی رایگان دریافت کرد.

گارانتی محصولات کنکوری موسسه ونوس

یکی از ویژگی‌های بهترین موسسه آموزش کنکور ایران، همین داشتن گارانتی محصولات کنکوری آن است. دی وی دی‌های موسسه ونوس، به صورت اورجینال و آپدیت هستند و در صورت بروز مشکل سریعاً تعویض خواهند شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت پکیج‌های آموزشی کنکور ونوس، می‌توانند با شماره 09129090290 و 02166426000 داخلی 106 تماس گرفته و یا به وب سایت venuspub.com مراجعه کنند.



:: برچسب‌ها: موسسه کنکور ونوس،عبور از کنکور،محصولات کنکوری موسسه ونوس ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

چاپ مقاله isi معماری :
معماری در لغت به معنای علم بنايي و ابعاد سازی آمده است و معمار به معنای بسيار عمارت كننده آنكه عمارت كند وموجب رونق و تعالی گردد وعمارت نيز به معنی آبادی است.
 اهمیت چاپ مقاله isi معماری برای همه دانشجویان این رشته به وضوح روشن است زیرا چاپ مقاله isi در ژورنال های معتبر بین المللی می تواند زمینه ساز موفقیت هایی ازجمله پذیرش راحت تر در مقطع دکتری و گرفتن بورس تحصیلی در دانشگاه های معتبر و استخدام راحت تر در ادارات دولتی باشد  همانطور که می دانید چاپ مقاله isi معماری دارای اهمیت بسیار زیادی در مقاطع دکتری و ارشد می باشد.


ما در تهران کمبریج با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای جهت ترجمه تخصصی مقالات، پذیرش مقاله ،چاپ مقاله isi د ر مجلات آی اس آی و آی اس سی آمـاده‌ی ارائه خدمات به کلیه‌ی اساتید، فرهیختگان و دانشجویان هستیم.
 موسسه تهران کمبریج، هیچ گونه فعالیتی در زمینه نگارش مقاله ندارد. 
پژوهشگران و علاقمندانی که می خواهند مقالات علمی خود را در مجلات معتبر دنیا و مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند و از امتیازات چاپ مقاله بهره مند شوند، می توانند با تهران کمبریج ، مرکز تخصصی چاپ مقاله فوری ، تماس حاصل نماییید.

برای رفاه حال دانشجویان رشته معماری و اساتید محترم ،موسسه تهران کمبریج سعی دارد در زمینه چاپ مقاله، پذیرش مقاله،  چاپ مقاله isi ، چاپ مقاله isc ، چاپ مقاله اسکوپوس ، چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی و خارجی و اخذ پذیرش مقاله فوری  با دانشجویان و اساتید همکاری لازم را نماید.

 

چاپ مقاله isi معماری و مزایای آن برای مدیران :

 

  • افزایش رتبه علمی
  • افزایش حقوق و مزایای شغلی
  • افزایش رتبه مدیریتی
  • شناخته شدن به عنوان متخصص و صاحب نظر در موضوع
  • عرضه پژوهش و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی به افراد زیادی در تمامی نقاط جهان
  • ارائه پژوهش و دستاوردها به سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی تحت امر 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

همه به دنبال موسسه آموزش کنکور می گردند، همه به دنبال بهترین موسسه آموزش کنکور ایران در آگهی ها و وب سایت ها می گردند، ولی این سایت رو ما به شما پیشنهاد می کنیم.

موسسه کنکور ونوس

این موسسه سالهای سال است که در زمینه کنکور سراسری فعالیت می کند، تلاش می کند تا بهترین آموزش دروس کنکور را تهیه و تدوین کند.

موسسه کنکور ونوس دارای معلمانی کارآزموده و باتجربه هستند که تمامی دروس را با تکنیک هال حل تمرین سریع و تست زنی کنکوری چه  آزاد و چه سراسری، آموزش تخصصی می دهند.

در حال حاضر موسسه ونوس، دروس رشته ریاضی کنکور، رشته تجربی کنکور، رشته علوم انسانی کنکور، رشته کنکور هنر ، دروس عمومی کنکور را در قالب پکیج های آموزشی کنکوری، ارائه می نماید.

 

اساتید برجسته موسسه کنکور ونوس

اساتید موسسه کنکور ونوس، در زمره برترین اساتید کنکور ایران و شناخته شده ترین اساتید کنکور کشور با بیشترین رادمان میزان قبولی در کنکور سراسری می باشند که بهترین دوره های آموزشی را برای شما طراحی کرده اند.

 

 

مشاوره رایگان در موسسه کنکور ونوس

در صورتیکه در هر یک از دروس آموزشی کنکور، دچار مشکل می باشید، کافیست با ما تماس بگیرید و از بهترین موسسه مشاوره کنکور ایران، مشورت تخصصی رایگان دریافت کنید.

 

گارانتی محصولات کنکور

یکی از ویژگی های بهترین موسسه آموزش کنکور ایران، همین داشتن گارانتی محصولات کنکوری آن می باشد . دی وی دی های موسسه ونوس، به صورت اورجینال و آپدیت می باشند و در صورت بروش مشکل سریعاً تعویض خواهند شد.

دی وی دی آموزشی کنکورریاضی سال دوم

دی وی دی آموزشی کنکور ونوس

دی وی دی آموزشی ریاضی یازدهم کنکور

دی وی دی آموزشی جمع بندی کنکور ریاضی

دی وی دی آموزشی ریاضی پایه دهم

دی وی دی آموزشی ریاضی سال چهارم

دی وی دی آموزشی حسابان

دی وی دی آموزشی حسابان ویژه کنکور

دی وی دی آموزشی دیفرانسیل

دی وی  دی آموزشی دیفرانسیل کنکور

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با موسسه کنکور ونوس  و همچنین قیمت پکیج های کنکور میتوانید از طریق ذیل با ما در تماس باشید.

http://venuspub.com

info@venuspub.ir

تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، برج مهستان، طبقه۹، واحد ۹۰۶

0912-90 90 2 90



:: برچسب‌ها: ریاضی پایه دوازدهم , ریاضی سال دوم , ریاضی پایه دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

انتشارات پیشگامان مسیر دانش ، با همکاری متخصصان و کارشناسان در رشته های مختلف در موضوع تبدیل پایان نامه به کتاب ، آماده همکاری با شما میباشد.

پایان نامه شما با رعایت تمامی اصول چـاپ کتاب، به کتاب تبدیل میشود و بعد از آن کتاب شما ، با تضمین چاپ میشود.

اگر قصد ثبت سفارش و یا درخواست دریافت خدمات مشاوره از کارشناسان و پژوهش گران ما را در موضوعات چـاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به کتاب، چاپ کتاب شعر، چاپ کتاب انگلیسی ، چـاپ کتاب ارزان ، چاپ کتاب فوری دارید ، کافیست با ما تماس گرفته و یا با تکمیل فرم زیر منتظر تماس ما باشید.

تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب دارای دلایل مختلفی می باشد که کی از آنها کسب امتیاز در نمره مصاحبه دکتری می باشد و همین کسب امتیاز برای ایجاد شغل خوب یک مزیت می باشد . دلیل دیگری عضو شدن در کانون اهل قلم می باشد . در حالت کلی تبدیل پایان نامه به کتاب به صاحب اثر یک امتیازات خاصی می دهد. در همین راستا انتشارات پیشگامان مسیر دانش خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب را انجام می دهد.

چاپ کتـاب با تیراژ پایین

این دسته از چـاپ کتاب شامل دانشجویان و مترجمانی هستند که به دلیل شرایط مالی و یا دلایل دیگر قصد چـاپ کتاب با تعداد کم هستند که بیشتر انتشارات بخاطر حاشیه سود پایین این کار را نمی کنند. اما انتشارات پیشگامان مسیر دانش می تواند با مشاوره و چـاپ کتاب با تیراژ پایین در این راستا یاری گر شما باشد



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

امروزه مجلات، تعداد زیادی مقاله دریافت می‌کنند در حالیکه تعداد بسیار کمی را پذیرش و چاپ مقاله می‌کنند. چون از ارسال مقاله تا تصمیم‌گیری نهایی مبنی بر پذیرش یا رد مقاله چندین ماه زمان لازم است، پس مطمئن شوید که مجله درستی را برای ارسال مقاله انتخاب کرده‌اید. مجلات معتبر، نرخ رد مقاله بیشتری دارند. توصیه می‌شود در انتخاب مجله واقع‌بین بود و همه عوامل را پیش از ارسال مقاله در نظر بگیرید.

چاپ مقاله isi در کمترین زمان

بنابراین انتخاب مجله مناسب برای چاپ مقاله isi رشته حسابداری از میان صدها ژوررنال علمی که در هر حوزه علمی منتشر می‌شوند بسیار دشوار است. آنچه که باعث این وسواسی و دشواری می شود، وجود نشریات تقلبی/جعلی می باشند . این نشریات وجهه علمی ندارند و فقط با هدف اخاذی و سوء استفاده از  نویسندگان و محققان جوان کم تجربه، منتشر می‌شوند. این نوع نشریات تقلبی با عنوان مجلات با دسترسی آزاد open access منتشر می شوند و با این عنوان که مقالات آنها بصورت رایگان در دسترس عموم قرار می گیرد، اقدام به اخذ وجه از نویسندگان مقالات می کنند.

خدمات موسسه پیشگامان مسیر دانش

اکسپت مقاله و چاپ مقاله   , ISC , ثبت مقاله اسکوپوس چاپ مقاله اسکوپوس، پذیرش مقاله isi  به صورت تضمینی در مجلات معتبر

پذیرش مقاله و چاپ مقاله در نشریات داخلی و خارجی

استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ مقاله استخراج شده در مجلات بین المللی

ترجمه تخصصی و تضمینی مقالات علمی شما توسط مترجمان همان رشته



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()