نوشته شده توسط : irane

کرکره برقی در پارکینگ:مهمترین نوع کرکره برقی که در پارکینگ استفاده می شود،کرکره برقی پارکینگی می باشد، برای آنکه بتوانیم انتخاب درستی در تهیه کرکره برقی پارکینگی داشته باشیم باید به ابعاد کرکره،سنسور ایمنی و تعداد خودرویی که قرار است خارج شوند توجه کنیم.

Electric parking shutters

کرکره برقی در پارکینگ

چه نوع کرکره برقی در پارکینگ استفاده می شود؟

برای انتخاب کرکره برقی درب پارکینگ باید موارد زیر رعایت شود:

  • اندازه کرکره برقی و انتخاب تیغه مناسب از نظر ساختار فنی، کم صدا بودن تیغه کرکره و همچنین زیبایی کرکره  درب پارکینگ
  •  تعداد خودرویی که از کرکره برقی تردد می کنند و انتخاب موتورمناسب کرکره
  •  سنسور فتوسل و سایر تجهیزات ایمنی مورد نیاز

استفاده از کرکره برقی درب پاکینگ

استفاده از کرکره برقی روز به روز در حال افزایش است،اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده می کنند. علاوه بر این کرکره برقی در بخش خانگی هم برای درب پاکینگ کاربرد دارد .بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره  می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بار ها پیش آمده که ساخت کرکره برقی به خوبی انجام می شود اما در مرحله نصب کرکره   به اصطلاح  خوب از آب در نمی آید.

تجهیزات ایمنی کرکره برقی پارکینگ

فرض کنید در حال خروج است پارکینگ هستید و فردی بدون آنکه متوجه باشد شما خارج می شوید ریموت کنترل کرکره را فشار دهد در این صورت تیغه کرکره به احتمال بسیار زیاد با شما برخورد خواهد نمود بنابراین نیاز است که از یک سنسور به نام فتوسل جهت جلو گیری از به وجود آمدن این مشکل نصب کنید.

Electric parking shutters21

کرکره برقی در پارکینگ

هماهنگ نمودن کرکره برقی با نمای ساختمان

برای هماهنگ نمودن  کرکره برقی پارکینگ با نمای ساختمان بهتر است آن را همرنگ با درب ورودی ساختمان رنگ آمیزی نمود و یا آن را به صورت طرح چوب  تیغه سمت راست در بالا اجرا نمود.

در بعضی از موارد مدیران ساختمان  تمایل دارد که نور بیشتری وارد فضای پارکینگ شود، در این صورت می توان کرکره برقی آلومینیوم ساده را با تیغه کرکره پانچ  و یا تیغه کرکره شفاف پلی کربن به صورت ترکیبی اجرا نمود. همچنین می شود کل کرکره برقی پارکینگ را با استفاده از تیغه های کرکره برقی شفاف نانو پلی کربن اجراکرد.

Electric parking shutters245

کرکره برقی در پارکینگ

سطح بندی قیمت تیغه کرکره برقی پارکینگ از کم به زیاد:

  • کرکره برقی آلومینیوم
  • کرکره برقی غضروفدار
  • کرکره برقی پلی کربن شفاف

صدای تیغه کرکره پارکینگ

انواع تیغه کرکره برقی پارکینگ از بی صدا به کم صدا:

  • کرکره برقی غضروفدار
  • کرکره برقی پلی کربن شفاف
  • کرکره برقی آلومینیوم

کرکره برقی شفاف رابشناسیم

کرکره برقی شفاف رابشناسیم :کرکره برقی شفاف نیز نوعی دیگر از کرکره است که به جای کرکره آلومینیومی یا فولادی استفاده می شود به جرات می توان گفت که کرکره شفاف از لحاظ زیبای و استحکام از همه کرکره های موجود در بازار ،بهتر است این نوع کرکره از مواد اولیه پلی کربنات که یک نوع ماده سفید به رنگ شکر می باشد درست شده است،به دلیل شفاف بودن و ضریب ایمنی بالا بیشتر در بانک ها و صرافی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کاهش مصرف انرژی باکرکره برقی

 اگر به مسائل زیست محیطی نیز اهمیت می دهید،یا به دنبال تنظیم سرمایش و گرمایش مکان خود هستیدو یا می خواهید در مصرف انرژی محل مورد نظر خود صرفه جویی کنید،با نصب کرکره برقی می توانید به تمام خواسته های خود برسید.

امنیت کرکره برقی بسیار بالاست. به طوری که حتی انواع مقاوم تر آن نیز تولید شده اند.کرکره برقی های ضد سرقت و ضد گلوله نیز برای محافظت طراحی شده اند، اگر می خواهید محصولات شما از پشت کرکره برقی مشخص باشند،می توانید کرکره برقی پلی کربنات شفاف خریداری کنید.

شرکت نصب و اجرای کرکره برقی

شرکت هوشمند در،افتخار دارد به عنوان بزرگترین و مجهزترین و معتبرترین تولید کننده ، نصب کرکره برقی پارکینگی و کرکره برقی فروشگاه ها  و همچنین صفر تا صد نصب و اجرای  انواع کرکره برقی  را بر عهده گیرد. از خدمات دیگر این شرکت می توان به ساخت و نصب انواع درب های اتوماتیک در تهران و تمام شهرهای ایران،ساخت و نصب انواع جک پارکینگی و صنعتی در تهران و شهرستان هارا نام برد برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی ثبت سفارش و مرحله نهایی نصب و پایان کار با ما تماس بگیرید.

وظیفه ریل ها در کرکره برقی

ریل قطعه ای است که باعث می شود همه تیغه ها در یک مسیرحرکت کند. ریل ها از دو نوع آهنی و آلومینیومی ساخته می شود که در سایز معمول ۶۰ در ۳۵ ساخته می شود ،ریل ها در کرکره برقی به دو منظور کاربرد دارند یکی هدایت کننده کرکره در جهت حرکت هستند و دیگری تثبیت کننده کرکره به منظور عدم حرکت و نفوذ نا پذیری که در بحث ضد سرقت بودن بسیار کارایی دارند. هوشمند در به عنوان یکی از سابقه دارترین شرکت ها در زمینه فروش یراق آلات کرکره برقی پیشنهاد می دهد برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره کرکره برقی با ما در تماس باشید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین محصول را دریافت نمایید.

دیگران نیز این مطلب را خوانده اند:

_______________________________________________________

۵عامل در مورد درب‌های کرکره‌ای غلتکی

عوامل موثر بر سرعت جک پارکینگ درب لولایی

۷دلیل برای استفاده از درب اتوماتیک

سیستم راهبند اتوماتیک

معیار انتخاب جک پارکینگی مناسب

قطعات کرکره برقی :

متعلقات و تجهیزات قطعات کرکره برقی :

  • موتور کرکره برقی مورد استفاده برای اتوماسیون
  • برد کرکره برقی مورد استفاده برای اتوماسیون
  • خلاص کن دستی کرکره
  • کلید برای باز و بسته کردن دستی کرکره های برقی
  • سیم برق برای تغذیه دستگاه
  • کاسه های فنر و فنر کرکره که این فنر ها وزن کرکره را در جهت معکوس خنثی می کنند تا کرکره به سهولت باز و بسته شود
  • حلاص کن دستی کرکره برقی
  • شفت کرکره
  • صفحه پلیت پایه دار مخصوص ریل های پشت قوطی دار برای قرار گرفتن انتهای موتور و اندکپ در وسط آن
  • صفحه پلیت شیاردار، پرکاربرد برای قرارگیری دو طرف شفت روی آن
  • بست دور شفت برای تسهیل در حرکت تیغه ها ،افزایش ضریب ایمنی در برابر سرقت ، مورد استفاده در ۸ ضلعی – اندکپ – اندکپ بلبرینگ کرد ۸۰ میلیمتری
  • ریل پشت قوطی دار مخصوص پلیت پایه دار و حرکت تیغه ها در راستای ریل است . دو سر تیغه ها در داخل ریل قرار می گیرد و باعث تسهیل در حرکت تیغه ها می شود و حرکت تیغه ها را در یک راستا حفظ می کند.
  • چشم الکترونیکی مادون قرمز ( چشم الکترونیکی قابل استفاده در کرکره برقی دارای فلاشر ، قابل نصب در بیرون جهت هشدار)


:: برچسب‌ها: درب اتوماتیک شیشه ای , درب اتوماتیک , جک پارکینگی , کرکره برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

طراحی داخلی باغ : باغ از جمله مکان هایی است که از قدیم الایام تا به امروز مورد توجه بوده است در گذشته افراد زیاد به گزینه طراحی داخلی باغ به صورت امروزه اهمیت نمی دادند ،اما امروزه بسیار طراحی داخلی باغ پررنگ است،به صورتی که افراد قبل از ساخت باغ و گل کاری فضا،مراجعه به کارشناس طراح برای طراحی داخلی می نمایند تا از همان ابتدا کار را درست و اصولی انجام دهند.شرکت سبز نما  بهتربن گزینه برای ارائه خدمات باغ عمودی  و طراحی داخلی باغ می باشد.

ایده طراحی دیوار سبز

ایده طراحی دیوار سبز که بسیاری از طراحان و معماران از آن در پروژه های خود استفاده می کنند،محیط را تازه و جذاب می نماید. در طراحی فضای باغ یا باغ دیواری از دیوار سبز استفاده نمایید.دیوار سبز به طور کامل فضا ها را تغییر می دهد.

برای مکان هایی که محوطه باغ  یا فضای کمتری برای گل کاری دارند و می خواهند با توجه به فضای کم بهترین کاربرد را داشته باشند طراحی داخلی باغ از جمله دیوار سبز مناسب می باشد.

طراحی داخلی باغ

محوطه سازی باغ ویلا

طراحی فضای باغ

طراحی دیوار باغ

دیوار سبز

دیوار باغ

یکی از نکات مهمی که نه تنها در طراحی باغ کوچک، بلکه در طراحی انواع باغ باید به آن توجه ویژه داشته باشید، طراحی فضای باغ می باشد.چگونگی انجام این کار به سلیقه افراد بستگی داشته و باید با توجه به نیازهای آن ها انجام گیرد.شرکت سبزنما از جمله شرکت طراحی باغ عمودی ، طراحی داخلی باغ را  با ایده های مختلف با توجه به فضای موجود به مرحله اجرا در می آورد، جهت مشاوره و راهنمایی  بیشتر با ما در ارتباط باشید.

باغ برای روحیه و جذب انرژی افرادبسیار دارای اهمیت است،حال اگر این فضا با داشتن امکانات موجود بیشترین انرژی را از نظر نور و رنگ و لوازم داشته باشد بسیار شگفت انگیز و رویایی می شود،ضمن این که برای سلامت افرادانرژی محیط از جمله گل و گیاه  و نحوه چیدمان ان ها بسیار حائز اهیمیت است.



:: برچسب‌ها: باغ عمودی در فضای رستوران , دیوار سبز , طراحی دیوار باغ , محوطه سازی باغ ویلا ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

نحوه اجرا سقف تیرچه و یونولیت

نحوه اجرا سقف تیرچه و یونولیت: اجرای سقف تیرچه بلوک به عنوان بخش مهمی از سازه‌های بتنی و فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیرچه و بلوک از لحاظ استحکام و پایداری در سطح بسیار بالایی قرار دارد و به نوعی یک لایه عایق بین طبقات مختلف ایجاد می‌کند.در این مطلب قصد داریم نحوه اجرای سقف تیرچه بلوک را شرح دهیم و کارهایی که در جریان آن‌ها انجام می‌شود ذکر کنیم. پس با ما همراه باشید!

۸ نکته ای که در اجرای سقف تیرچه بلوک باید رعایت کرد!

سازه‌های بتنی به صورت ترکیبی از فولاد و بتن اجرا می‌شوند که ایجاد تناسب بین آنها و هماهنگی بین مقاومت تنشی و کششی آنها بسیار مهم است. به همین دلیل در مورد اجرای سقف تیرچه بلوک نیز توجه به جزئیات اهمیت بسیاری دارد. در کل مراحل اجرای کار عبارتند از:

  • حمل و جابجایی تیرچه
  • نصب تیرچه بر روی دیوار
  • نصب سیستم حامی تیرچه یا شمع بندی
  • قراردادن بلوک یا فوم یونولیت بین تیرچه‌ها
  • استفاده از میلگرد به صورت حرارتی
  • قالب گذاری اطراف سقف
  • بتن ریزی اولیه
  • شیب بندی نهایی

حمل و جابجایی تیرچه بلوک باید چگونه باشد؟

نحوه اجرا سقف تیرچه و یونولیت

نحوه اجرا سقف تیرچه و یونولیت

حمل و جابجایی تیرچه با توجه به اندازه آنها متفاوت است. در اجرای سقف تیرچه بلوک ، دو فاکتور عرض تیرچه و طول آن اهمیت دارد. همین موضوع حمل و جابجایی آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. معمولاً برای تیرچه‌های سبک از گروه تاسیسات و برای تیرچه‌های بزرگتر و سنگین‌تر از جرثقیل مخصوص استفاده می‌کنیم.

حتما بخوانید: خواص مکانیکی فوم فلزی A356 غنی شده با مس و اثر عملیات پیرسازی بر آن

دومین گام در اجرای سقف تیرچه بلوک چیست؟

دومین گام در اجرای سقف تیرچه بلوک ، نصب تیرچه‌ها بر روی دیوار است که باید با دقت بسیاری انجام شود. در جریان قرار دادن تیرچه‌ها بر روی دیوار لازم است که ارتفاع دیوارها با یکدیگر کاملاً یکسان بوده و به اصطلاح تراز باشد.

نصب سیستم حامی تیرچه یا شمع بندی

نصب سیستم حامی تیرچه یا شمع بندی، گام دیگر در اجرای سقف تیرچه بلوک است که از شمع‌های فلزی برای جلوگیری از خم شدن و شکستن تیرچه‌ها در جریان قرار دادن بلوک‌ها استفاده می‌کنیم. تنظیم فاصله بین تیرچه‌ها با توجه به اندازه بلوک‌ها یا فوم یونولیت استفاده شده در پروژه صورت می‌گیرد.بنابراین در این مرحله، با توجه به اندازه کلی سقف پروژه، تعداد تیرچه‌های استفاده شده محاسبه می‌شود و به تعداد آنها برای دو سمت آنها بلوک یا فوم استفاده می‌شود. پس از تنظیم کردن فاصله بین تیرچه‌ها و قرار دادن بلوک بین آنها، نوبت به شمع بندی کل سقف می‌رسد. شمع بندی به مهارت و تجربه بالایی نیاز دارد و لازم است که زمین کف ساختمان به اندازه کافی متراکم و محکم باشد.

قراردادن بلوک یا فوم یونولیت بین تیرچه‌ها

پس از قرار دادن تیرچه‌ها و تنظیم کردن فاصله آنها، نوبت به چیدن بلوک یا فوم یونولیت بین آن‌ها می‌رسد. انتخاب بین این دو گزینه توسط گروه مهندسین انجام می‌گیرد و معمولاً صاحب پروژه در جریان قیمت و زمان استفاده از آنها قرار می‌گیرد. پیشنهاد گروه ما برای پروژه‌های با محدودیت زمانی استفاده از فوم یونولیت است که نصب آن سریعتر و راحتتر است. البته بلوک نیز از لحاظ مهندسی پذیرفته و مورد تأیید است.

چرا استفاده از میلگرد به صورت حرارتی در اجرای سقف تیرچه بلوک اهمیت دارد؟

نحوه اجرا سقف تیرچه و یونولیت

نحوه اجرا سقف تیرچه و یونولیت

پس از چیدن بلوک یا فوم یونولیت، در جریان اجرای سقف تیرچه بلوک نوبت به استفاده از میلگرد به صورت حرارتی است که در بالا بردن استحکام کششی سقف اهمیت دارد. با توجه به وضعیت سقف،  چند ردیف با توجه به استانداردهای مصالح مهندسی بر روی تیرچه‌ها و بلوک کشیده می‌شود و با استفاده از سیم خاموت بسته می‌شود. این حرارتی برای جلوگیری از ترک برداشتن سقف حیاتی است.

قالب گذاری اطراف سقف

در جریان بلوک گذاری بین تیرچه‌ها معمولاً کناره‌های سقف و نوک تیرچه خالی باقی می‌ماند که لازم است با بتن پوشش داده شود. روش پیشنهادی ما برای این کار استفاده از قالب در چهار طرف سقف است که با ریختن بتن و صاف کردن آن زمینه مخفی کردن و جلوگیری از حرکت بلوک ها را فراهم می کند.

بتن ریزی اولیه

در جریان اجرای سقف تیرچه بلوک، فرآیند بتن ریزی ممکن است به صورت تک مرحله ای و دو مرحله ای انجام شود. در روش یک مرحله ای، حجم بتن مورد نیاز برای پوشاندن تیرچه ها و بلوک ها توسط مهندسین تامین می شود و سپس با تجهیزات لازم فرایند بتن ریزی را انجام می‌دهیم. صاف کردن و همچنین شیب بندی این قسمت از سقف انجام می دهیم.

شیب بندی نهایی

آخرین مرحله ای که در اجرای سقف تیرچه بلوک انجام می دهیم، شیب بندی نهایی پروژه با توجه به محل قرارگیری سیستم های تخلیه فاضلاب است. ممکن است با توجه به سلیقه صاحب پروژه، روند شیب بندی را همراه با بتن ریزی اولیه انجام دهیم، اما در اکثر موارد صبر می شود که بتون اولیه حالت گرفته و سپس شیب بندی نهایی را با توجه به اندازه مورد نیاز انجام می دهیم.

نحوه اجرا سقف تیرچه و یونولیت

نحوه اجرا سقف تیرچه و یونولیت

در هنگام خرید یونولیت و فوم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

با افزایش استفاده از یونولیت در صنایع مختلف و به خصوص ساختمان سازی باعث شد که افراد زیادی به سمت تولید یونولیت روی آورند.با زیاد شدن عرضه کنندگان و رکود بازار ساخت و ساز ، کاهش خرید یونولیت و رقابتی شدن این بازار متاسفانه بعضی از تولیدکنندگان برای فروش محصول خود مجبور به کاهش قیمت و در پی آن کاستن کیفیت تولیدات خود شده اند.اما همچنان کارفرمایان ، پیمانکاران و مهندسانی هستند که سطح بالای کیفیت و استاندارد بودن کالای خریداری شده را به جنس ارزان ترجیح می دهند. کارخانه فراز فوم البرز به عنوان تولید کننده محصولات مختلف بر پایه پلاستوفوم از جمله یونولیت های سقفی ساختمانی ، فوم و ورق های سردخانه ای سعی در عرضه بهترین نوع محصولات و ارائه آن به خریداران محترم را دارد.

 لیست قیمت یونولیت و فوم

آنچه قیمت فوم و قیمت یونولیت را در بازار تحت تأثیر قرار می دهد، کیفیت این محصولات و همچنین نیاز مصرف کنندگان است. با توجه به نوسنات قیمت برای اطلاع از آخرین قیمت یونولیت سقفی و همچنین آشنایی با نحوه سفارش و خرید این تجهیزات می توانید با کارشناسان فراز فوم تماس حاصل فرمایید.

فروش یونولیت در استان های مازندران، گلستان، گیلان

کارخانه فراز فوم البرز بزرگترین تولید کننده فوم ، انواع یونولیت و ورق های سردخانه ای آماده ارائه خدمات و فروش عمده محصولات خود با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به مشتریان عزیز می باشد. همچنین کارخانه فراز فوم برای رفاه حال مشتریان خود امکان ارسال محصولات خود به استان های مازندران، گلستان و گیلان را فراهم کرده است. برای آگاهی بیشتر می توانید با کارشناسان و مهندسان کارخانه فراز فوم تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: یونولیت از کجا بخرم , ابعاد یونولیت سقفی , ورق یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در خانه های پیش ساخته : خانه های پیش ساخته و یا قابل حمل به تازگی جای خود را در شهرها بزرگ و پرجمعیت باز کرده اند. سازندگان خانه های پیش ساخته در ساخت این خانه ها از مصالح و ابزاری استفاده می کنند که علاوه بر جابجایی راحت ، وزن سبکی داشته باشد و همین طور از استحکام بالایی بر خوردار باشد. امروزه تولید کنندگان خانه ها پیش ساخته از فایبر سمنت برد در ساخت محصولاتشان استفاده می کنند.

چرا تولید کنندگان خانه های پیش ساخته از فایبر سمنت برد در ساخت این خانه ها استفاده می کنند؟

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در خانه های پیش ساخته

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در خانه های پیش ساخته

از زمانی که تکنولوژی فایبر سمنت برد شناخته شد ، تولید کنندگان خانه های قابل حمل و پیش ساخته ، برای ساخت خانه های خود به این مصالح گرایش پیدا کردند، اما دلیلش چه بود؟

عایق رطوبت : خانه های پیش ساخته مشخص نیست که به کدام شهر و کدام منطقه فرستاده می شوند ، بنابراین ممکن است این خانه ها به عنوان ویلا درکنار دریا استفاده شود پس باید به طور صد در صد عایق رطوبت باشد که فایبر سمنت برد دارای این ویژگی است.

استحکام بالا : خانه های پیش ساخته ، ممکن است در طول یک سال چند بار جا بجا شوند بنابراین باید از استحکام بالایی برخوردار باشند ، که در میان مصالح فایبر سمنت برد داری این ویژگی است.

تنوع بالا : در ساخت خانه های پیش ساخته مانند یک خانه معمولی باید کلیه موارد مربوط به طراحی دکوراسیون رعایت شود ، لذا سازندگان خانه های پیش ساخته می توانند از فایبر سمنت برد هم در کف و سقف ، هم در آشپزخانه و هم در سرویس بهداشتی و هم نمای ساختمان استفاده کنند که خود کمک بزرگی در طراحی داخلی و هدر نرفتن وقت می شود.

سرعت بیشتر : کار کردن با فایبر سمنت برد ، سرعت ساخت و ساز را افزایش می دهد و فرقی نمی کند که شما سازنده آپارتمان باشید یا خانه های قابل حمل > این نکته برای همه حائز اهمیت است.

مقرون به صرفه بودن : استفاده از فایبر سمنت برد نسبت به سایر مصالح برای سازندگان مقرون به صرفه است.

مقاومت در برابر زلزله : در مناطق زلزله خیز مانند ایران، یکی از پارامترهای مهم در ساختمان سازی کاهش وزن ساختمان است. چرا که نیروهای زلزله با وزن ساختمان نسبت مستقیم دارد. بنابراین تکنولوژی انتخاب شده باید دارای جهت گیری کاهش وزن باشد.

انعطاف پذیری در تولید : فناوری تولید خانه های پیش ساخته قابلیت انعطاف پذیری در تولید ساختمان را داراست به نحوی که طرح نقشه های مختلف ساختمان با اندکی تغییر قابلیت ساخت را دارا می باشد وحتی بعد از نصب و چندین سال استفاده می توان در معماری این ساختمان ها تغییر ایجاد کرد.

ایمنی در ساختمان : بحث ایمنی، از مهمترین مسائل صنعت ساختمان است چرا که با سلامتی انسان ها سر و کار دارد. در ساختمانهای سنتی چون وزن دیوار بسیار سنگین است در اغلب موارد سازه تنها توان برپا نگاه داشتن ساختمان را دارد و به همین دلیل در زلزله های نه چندان قدرتمند شاهد ویرانی های عظیم در شهرها هستیم.

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در خانه های پیش ساخته

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در خانه های پیش ساخته

دیگر ویژگی های فایبر سمنت برد در ساخت خانه های پیش ساخته

۱. حذف استفاده از سیمان به صورت ملات

۲. کاهش در هزینه تمام شده ساختمان به دلیل سرعت بی نظیر در ساخت

۳. کاهش وزن ساختمان

۴. کاهش زمان برگشت سرمایه از حدود ۲ سال در شیوه سنتی به ۱ ماه

۵. حذف ضایعات مواد اولیه و استفاده بهتر از منابع ملی

۶. صرفه جویی در مصرف انرژی به دلیل استفاده از ۳ تا ۷ لایه عایق

۷. افزایش عمر واستحکام ساختمان



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

چگونه یک سایت خبری طراحی کنیم؟: سایت های خبری نیز یکی دیگر از پروژه های طراحی سایت می باشد .هر نوع سایت روش طراحی جداگانه ای دارد .  وهدف از طراحی سایت نیز برای سایت های مختلف متفاوت است.

طراحی سایت خبری شامل

  •  آرشیو گزارشهای تصویری
  • آرشیو اخبار
  • آرشیو گزارشها
  •  آرشیو مقالات
  •  آرشیو مصاحبه و گفتگو ها

 

 

اگر سایت خبری و یک سایت معمولی را در مورد ارائه مطلب مقایسه نماییم متوجه میشوم بعضی از آیتم ها در این سایت الزاما باید نمایش داده شود.

کانون سورنا یکی از شرکت های با تجربه و فعال در این حوزه می باشد . کانون سورنا تضمین کننده افزایش فروش شما از طریق سئو و بهینه سازی وب سایت و تبلیغات هدفمند اینترنتی به وسیله ابزارهای جدید ایمیل مارکتینگ ، پیامک ، تبلیغات بنری در وب سایت ها ، تبلیغات در گوگل می باشد.

 نمایش مطلب در سایت خبری

 در این صفحه باید ساعت و تاریخ خبر دقیقا ثبت شود.

.نوع مطلب ارائه شود.

. سرویس مطلب باید نمایش داده شود.

.تعداد بازدید ها ،دیدگاهها ،منبع ،لینکهای مرجع و نویسنده مطلب باید نمایش داده شود.

.حتما از یک عکس برای مطلب استفاده می شود که باید به همراه اطلاعات لازم از این عکس نمایش داده شود.

 

سورنا  آشنا به آخرین تکنیک های وب سایت

 

سایت های خبری و اطلاع رسانی از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی به شمار می روند. دلیل این

موضوع اهمیت امر خبر و اطلاع رسانی از یک طرف و نیاز جامعه به دریافت جدیدترین اخبار ایران و جهان از طرف دیگر است. قطعا با توجه تعداد کاربر آنلاین اینترنت در ایران و آمارهای موجود، سایت های خبری در صورتی که طراحی مناسبی داشته باشند و محتوای مفیدی تولید کنند می توانند مخاطب قابل توجهی را به خود جذب نمایند.

در طراحی سایت های خبری نمایش اطلاعات به کاربر از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع بازدیدکننده سایت باید بتواند با کمترین زمان ممکن به اخبار مورد علاقه خود دست پیدا کند و اخبار مرتبط با موضوع را مطالعه نماید. نه تنها دستیابی به اطلاعات مورد نظر در کمترین کلیک ممکن اهمیت بالایی دارد بلکه کاربردی بودن چیدمان سایت و سادگی رسیدن  به اطلاعات نیز بسیار مهم است.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

تعویض به موقع فیلتر هوای خودرو : ۵دلیل برای تعویض به موقع فیلتر هوای خودرو، زمانی که فیلتر هوادر اتومبیل شما مسدود می‌شود به کیفیت و کمیت هوایی که وارد موتور می‌شود تاثیر می‌گذارد. این بدان معنا است که می‌تواند مستقیما بر روی کارکرد و سلامت موتور ماشین نیز تاثیر بگذارد، هوای آلوده با مسدود کردن محفظه‌های احتراق از احتراق کامل و مناسب سوخت جلوگیری می‌ نماید. در این حالت موتور باید با قدرت بیشتری کار کند تا بتواند این ضعف را جبران نماید. این کار سخت به موتور فشار می‌آورد و کارآیی آن را کاهش می‌دهد. همچنین آلودگی فیلتر هواموجب افزایش مصرف سوخت می‌شود. تمام این‌ها دلایلی هستند برای تعویض به موقع فیلتر هوای خودرو.

تعویض به موقع فیلتر هوای خودرو

اگر می خواهید که موتور خودرو سالم بماند و هزینه کمتری روی دست شما بگذارد ،تعویض به موقع فیلتر هوای خودرو را به یاد داشته باشید.فیلتر هوا از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است ولی باید به موقع تعویض شود تا شامل هزینه های بعدی نباشد،این فیلتر از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری می نماید.

 

filter541

تعویض به موقع فیلتر هوای خودرو

کاهش مصرف سوخت

یکی از بزرگترین دلایل تعویض منظم فیلتر هوا، کاهش مصرف سوخت است. بر اساس برخی تحقیقات صورت گرفته تعویض فیلتر هوای کثیف ،باعث کاهش مصرف سوخت شده و تا ۱۴ درصد عملکرد بهتر خودروهای کاربراتوری را در پی دارد. تعویض به موقع فیلتر هوا باعث بهبود ۶ تا ۱۱ درصدی شتاب خودرو های انژکتوری نیز می‌شود.

مطالعات دیگر ادعا می کنند که این امر افزایش ۱۰ درصدی مسافت پیموده شده را به همراه دارد که باعث صرفه‌جویی سوخت می شود بدون توجه به این اعداد نیز می‌توان به صورت خیلی ساده به این موضوع پی برد که فیلتر هوای تمیز باعث بهبود جریان هوای ورودی به موتور شده، عملکرد آن را افزایش داده و مصرف سوخت را کاهش می دهد.

filter451

تعویض به موقع فیلتر هوای خودرو

کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای

فیلتر هوای کثیف، باعث کاهش جریان هوای ورودی به موتور شده که این امر باعث خفگی موتور می شود.

کاهش ورود هوای تمیز به موتور ،به معنای نیاز بیشتر به سوخت است تاشمع قادربه جرقه زدن باشد که خود باعث ایجاد مشکلاتی برای موتور می‌شود.

جرقه زدن شمع به این صورت ،باعث فشار به موتور و حتی خاموشی آن می‌شود که خود افزایش مصرف سوخت را در پی دارد.

به علت احتراق با درصد بالای سوخت در موتور، خودروی شما نیاز به سرویس در زمان کوتاه تری خواهد داشت.

افزایش جریان ورودی هوا به موتور، باعث عملکرد صحیح آن شده که مصرف سوخت کمتر و کاهش گازهای گلخانه ای را به همراه دارد.

افزایش طول عمر موتور

تعویض منظم و به موقع فیلتر هوا، باعث افزایش عمر موتور می شود چرا که این قطعه مانع از ورود آلودگی به موتور و قسمت های مهم آن همانند سیلندر ها و پیستون ها می‌شود.

موتور بر اساس ورود ذرات بسیار کوچکی به اندازه دانه‌های نمک دچار آسیب شده که تعمیر آن هزینه‌های سنگینی را بر دوش صاحب خودرو می‌گذارد.

ارزان بودن و تعویض راحت آن

فیلتر هوا یکی از ارزان‌ترین قطعات برای تعویض بوده و صاحب خودرو نیز قادر به تعویض آن است.

مهمترین نکته برای تعویض فیلتر هوا توسط صاحب خودرو ،انتخاب فیلترهوای صحیح بوده که باید بر اساس مدل خودرو خریداری شود.

در اکثر خودروهای جدید که انژکتوری هستند، فیلتر هوا در بالا یا کنار موتور قرار می‌گیرد.

فیلتر هوا معمولاً در محفظه ای مستطیل یا مربع شکل قرار گرفته که در پوشی توسط پیچ یا گیره بر روی آن بسته شده است.

در خودروهای قدیمی که کاربراتوری هستند، فیلتر هوا دایره ای بوده و در بالای کاربراتور درون محفظه ای فلزی قرار گرفته که توسط یک مهره محافظت می شود.

filter745

تعویض به موقع فیلتر هوای خودرو

پیگیری راحت

فیلتر های هوا باید بعد از هر (۱۹ تا ۲۴ هزار کیلومتر) مسافت طی شده، تعویض شوند که البته اگر در محیطی زندگی می کنید که گرد و غبار فراوانی در هوا وجود دارد، این بازه کاهش می یابد. در دفترچه ای که برای تعمیر و نگهداری به صاحب خودرو داده می شود، اغلب زمان تعویض فیلتر هوا ذکر شده است.

اگرچه شاید فیلتر هوا بعد از طی مسافت یاد شده همچنان تمیز به نظر برسد، ولی باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود. همان گونه که قبلا اشاره کردیم،فیلتر هوای تمیز باعث افزایش مسافت پیموده شده به ازای سوخت مصرفی ،کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، جریان هوای ورودی مطلوب و بهبود عملکرد موتور می شود.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، تعویض منظم فیلتر هوا مانع از آسیب رسیدن به قطعات موتور و قطعات اصلی آن می شود. مسلماً تعویض فیلتر هوا که قیمت ارزان دارد، بسیار به صرفه تر از تعمیر موتور است.



:: برچسب‌ها: فیلتر هوا , دستگاه هدمیکس , فیلتر هوا ماشین , کاغذفیلتر هوا , دستگاه پرس هلدینگ , دستگاه رباتيک توليد فيلتر هوا , تولید فیلتر هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

جنگل ابر ملاقات زمین و آسمان | جنگل ابر شاهرود يکي از معروف ترين و زيباترين جاذبه هاي طبيعي ايران به شمار مي رود و براي اقيانوسي از ابر که در زمان هاي مختلف سال، آن را در بر مي گيرد، شهرت زيادي پيدا کرده است.

جنگل ابر شاهرود قسمتي از قديمي ترين جنگل هاي هيرکاني است و گونه هاي نادر و منحصر به فرد گياهي و جانوري را در خود جاي داده است و با مناظر خارق العاده خود، هر ساله گردشگران و طبيعت گردان زيادي را به سوي خود مي کشاند.

جنگلي به وسعت 35 هزار هکتار که ادامه جنگل هاي سرسبز شمال کشور به شمار مي رود و براي اقيانوس ابري که فضاي آن را در بر مي گيرد بسيار معروف شده است. اينجا جايي است که زمين و آسمان به هم مي رسند؛ ابرها درختان را در آغوش مي کشند و گاه به نظر مي رسد زمين بر بال هاي آسمان سوار شده است.

قبل از اینکه به سمت جنگل ابر سفری کنی باید به فکری یک واحد اقامتی باشی. پس با تیم گلستانی ها تماس بگیر که بزرگترین مرجع اجاره سوئیت درجنگل ابر و مناطق اطراف می باشد. بهترین واحدهای اقامتی با بهترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهیم.

جنگل ابر کجاست؟

جنگل ابر در شمال شاهرود و در مسير شاهرود به آزادشهر در روستاي ابر قرار گرفته است. شاهرود يکي از شهرهاي استان سمنان است. اين جنگل‌ها در نهايت به آزادشهر در استان گلستان مي‌رسند.

اين جنگل 35هزار هکتار است و به دليل اين وسعت گونه‌هاي جانوري و گياهي بسياري را در خود جاي داده، گونه گياهي از راش، بلوط، ممرز افرا، شيردار، توسکا، آزاد داغداغان، گونه‌هاي کلاه مير حسن، چوبک، اسپرس، دم روباهي، آويشن و شبدر به همراه گونه‌هاي گياهي نادر مثل نارون، بارانک و سرخدار . اما مشهورترين گونه گياهي اينجا، درخت اورس، درختي از گونه سروها است.

گونه‌هاي جانوري اينجا هم کم نيست. حيواناتي مثل خرس قهوه‌اي، گرگ، پلنگ، خوک وحشي، شغال، روباه، خرگوش کل و بز، شوکا و مار و از پرندگان کبک، کبوتر جنگلي، بلدرچين، عقاب جنگلي، کرکس، شاهين، فاخته و قرقاول.

در ماه هاي فرودين و ارديبهشت و در قسمت هايي که هنوز وارد جنگل نشده ايد و در دشت هاي آن، گل هاي بابونه و وحشي روييده است.

جنگل ابر ملاقات زمین و آسمان

جنگل ابر را اقيانوسي از ابر فرا گرفته، به طوري که وقتي نشسته‌ايد ابرها مي‌آيند و همه جا را مي‌پوشانند و ديدن ابرهايي که هميشه بالاي سرمانند و حالا از کنارمان رد ميشوند و ما را در بر ميگيرند از آن فاصله کم حتما آدم را به وجود مي آورد. اما دليل وجود اين ابرها چيست؟

اين جنگل در منطقه‌اي قرار گرفته که از ضخامت کوه‌هاي البرز کم مي‌شود و ابرهاي گرفتار در پشت اين ديواره از بين دره‌ها به سمت جنوب سرازير مي‌شوند؛ قرار گرفتن در دو ناحيه کم فشار و پرفشار يعني دشت گرگان و منطقه ابر باعث شده هر وقت زمين انرژي مي‌گيرد ابرها جابه‌جا شوند .

نکته مهم:

بيشتر مسير جنگل پيمايي در جنگل ابر سخت، پيچيده و دشوار است و بدون حضور يک راهنماي کاربلد و آشنا به منطقه، رسيدن به قسمت هاي مختلف در آن امکان پذير نيست. بنابراين اگر طبيعت گرد حرفه اي نيستيد و آشنايي به قسمت هاي مختلف جنگل نداريد هرگز تنها و بدون حضور راهنما در آن به گردش نپردازيد؛ چرا که خطر گم شدن در جنگل ابر بدون حضور راهنما بسيار زياد است.

نکته مهم:

بهتر است از شهر شاهرود هر آنچه نياز داريد را تهيه کنيد چرا که مواد و لوازمي که در مغازه هاي روستا و جنگل به فروش مي رسند، بسيار محدود است.

همچنين اگر قصد شب ماني در جنگل را داريد (به ويژه در قسمت هاي ابتدايي جنگل) از شاهرود هيزم و زغال مورد نيازتان را تهيه کنيد چرا که داخل جنگل هيزم چنداني پيدا نمي کنيد.

آبشارها و چشمه هاي جنگل ابر

آبشارهاي شرشر و آلوچال دو تا از مشهورترين آبشارهاي جنگل ابر هستند و بسياري در سفر به اين جا سعي مي کنند تا بازديدي از اين آبشارها داشته باشند. در کنار اين ها، ده ها آبشار روان ديگر نيز در دل جنگل هاي ابر وجود دارند که اگر خوش شانس باشيد مي توانيد در کوه پيمايي هاي خود به آنها برخورد کنيد. البته بازديد از آبشار شرشر به دليل صعب العبور بودن مسير، بسيار سخت و در بيشتر مواقع غير ممکن است و تنها طبيعت گردان و کوه نوردان حرفه اي مي توانند خود را به آن برسانند.

آبشار آلوچال و دالان بهشت

آبشار آلوچال خود از 2 آبشار بزرگ تشکيل شده است که از فاصله چند صد متري بر روي هم مي ريزند و در نهايت آبشار اصلي را شکل مي دهند. ارتفاع اين آبشار که در دامنه‌هاي شمالي البرز شرقي قرار دارد، حدود 25 متر است. براي رسيدن به اين جاذبه زيبا بايد 50 کيلومتر مسير آسفالت، 9 کيلومتر مسير شوسه و 5 کيلومتر پياده روي انجام داد. دالان بهشت نيز منطقه اي تماشايي و پوشيده از درختان درهم رفته است که قسمتي از مسير رسيدن به آبشار آلوچال را شامل مي شود.

روستاي شيرين آباد

روستاي شيرين آباد استان گلستان، برخلاف روستاي ابر در ميان جنگل، درختان و ابرها محاصره شده است. زيبايي هاي طبيعي اين روستا به اندازه اي است که بخواهيد براي رسيدن به آن مسير 7 کيلومتري داخل جنگل ابر را به صورت پياده طي کنيد. روستايي که مي توانيد در آن، در ميان ابرها نفس کشيده و زندگي کنيد. البته اقامت در اين جا به دليل کمبود خانه هاي محلي سخت تر از روستاي ابر است.



:: برچسب‌ها: اجاره سوئیت د رجنگل ابر , اجاره کلبه جنگلی در جنگل ابر , اجاره ویلا د رجنگل ابر , جنگل ابر ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

جاذبه های گردشگری در گرگان | اجاره سوئیت در گرگان :یکی از معروف ترین استان های شمالی گلستان است و مرکز زیبای آن گرگان می باشد. هرچند که در گرگان دریا وجود ندارد اکا جنگل های بکر و دست نخورده اش بسیار زیبا و خیره کننده می باشد که چشم هر گردشگری را به خود خیره می کند. جاهای دیدنی گرگان بسیار زیاد است از جنگل ناهارخوران که معروف ترین پارک جنگلی آن می باشد بگیرید تا آبشار ها و چشمه ها و جنگل های بکر و دست نخورده.

اگر قصد سفر به گرگان را دارید برای اجاره سوئیت در گرگان به سایت گلستانی ها مراجعه کنید تا بهترین واحدهای اقامتی را د راختیار شما قرار دهیم.

ناهارخوران ار معروف ترین پارک های ایران

یکی از بهترین مناطق ددنی گلستان شهر زیبای گرگان منطقه جنگلی ناهارخوران می باشد.این منطقه تفریحی در 4 کیلومتری جنوب شهر گرگان قرار دارد که درختان آن سر به فلک کشیده و همچنین پارک تفریحی دارد و چشم انداز بسیار زیبایی را به خود گرفته است. به واسطه همین امکانات زیبا گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است.

جاذبه های گردشگری در گرگان

جنگل النگدره خوش گذرانی در طبیعت بکر

این جنگل یکی از بهترین مناطق تفریحی گرگان است که در جاده بلوار ناهارخوران قرار گرفته است .در اطراف این جنگل سه چشمه وجود دارد که باعث شده چشم اندازی زیبا به خود بگیرد. پوشش گیاهی جنگل النگدره توسکا , افرا , بلوط , شیردار می باشد.امکانات این جنگل برق رسانی , جاده آسفالته , نمازخانه , زمین ورزش و پارک کودک می باشد.


سردانسر دشت بکر گرگان

سردانسر که از  میان روستای زیارت عبور می کنیم  و به سمت نخود چشمه و بعد از آن به سمت چکل پیرزن حرکت می کنیم.

جاذبه های گردشگری در گرگان

توسکستان راهی به سوی بهشت گرگان

این جنگل بسیار زیبا در 40 کیلومتری جنوب شرقی گرگان واقع شده است .در بالاترین نقطعه این جنگل منطقه جهان نما قرار دارد که از جاده های پرپیچ و خم عبور می کنیم و به آنجا می رسیم.در فصل زمستان مکان خوبی برای برف بازی است و بخاطر هوای بسیار سرد مکان مناسیبی برای زندگی طولانی نمی باشد و اما تابستان بسیار دلنشین وکمی سرد است.


روستای توشن آرامش در کنار جنگل و دریاچه

این روستا واقع در 5 کیلومتری جنوب شهر گرگان هست .در این روستا دریاچه ایی وجود دارد که دارای ماهیان مختلف است در فصول مختلف سال کاربری ماهیگیری دارد.

جاذبه های گردشگری در گرگان

روستای زیارت؛ روستای محبوب گرگان

جاذبه های گردشگری گرگان یکی دو تا نیست و اگر دلتان بخواهد گرگان را حسابی بگردید و بهتان خوش بگذرد باید برایش وقت هم بگذارید. یکی از قشنگ‌ترین جاهای دیدنی گرگان که بعد از ناهارخوران می‌توانید بروید روستای زیارت است. چرا اسمش زیارت است؟ به خاطر وجود زیارتگاهی که آن را متعلق به بوداییان می‌دانند. شمال روستای زیارت جنگل ناهارخوران است و جنوبش آبشار زیارت و جنگل هایی با درختان سر به فلک کشیده. به دلیل خوش آب و هوا بودن زیارت و وجود چشمه آب گرم روستا که خاصیت درمانی دارد، یکی از پر مسافرترین روستاهای شمال  نام گرفته، اگرچه این استقبال زیاد به ضرر زیارت تمام شده و در چند سال گذشته موج ویلاسازان به سمتش هجوم برده اند.

بازار نعلبندان؛ از میوه‌های تازه تا ظرف‌های مسی

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری گرگان، بازار نعلبندان است. قدیم ها در بازار نعلبندان که زمانی بزرگترین بازار شمال کشور بود، جنس ها را عمده می‌فروختند اما امروز همه احتیاجات روزمره را میتوان از آن برآورده کرد. راه رفتن در بین راسته های بازار نعلبندان که از سبزی و میوه و ماهی گرفته تا پارچه و ظرف های مسی دارد، بسیار لذت بخش است. بازار نعلبندان در مرکز شهر و حد فاصل چهار راه میدان تا سه راه میرکریم و میدان قیصریه قرار دارد.

جاذبه های گردشگری در گرگان

مسجد جامع گرگان

مسجد جامع گرگان از بناهای دوره سلجوقی است که در بازار نعلبندان گرگان قرار دارد و به‌وسیله معماران ترکمن ساخته شده است. این مسجد از یک حیاط مرکزی به شکل چهار ایوانی و چهار شبستان تشکیل شده است که از تزیینات معماری خاص آن دوره نیز استفاده شده است. ترکیبی از آجر و کاشی، کاشی هفت‌رنگ و مناره آجری با خط‌های کوفی مربوط به عصر سلجوقی از تزئینات معماری هستند که در احداث مسجد جامع گرگان استفاده شده است.

بنای اصلی این مسجد به ویژه مناره قدیمی آن متعلق به دوره سلجوقیان است. این مسجد دارای یک حیاط مرکزی به فرم چهار ایوانی و چهار شبستان است و تزیینات معماری خاص آن متعلق به بازسازیهای دوران بعد میباشد.

عده ای معتقدند چون محراب مسجد به سوی شرق است احتمالا این مسجد برای مسلمانان سنی مذهب بنا گردیده است.

جاذبه های گردشگری در گرگان

آبشار شصت کلاه

این آبشار بین گرگان و شصت کلا می باشد.این آبشار در انتهای جنگل شصت کلا قرار گرفته است .رودخانه بسیار زیبایی در این جنگل جریان دارد که آبشارهایی چون باران کوه و شصت کلا را بوجود آورده است.

اجاره ویلا در زیارت گرگان



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری در گرگان , گردشگری در گرگان , اجاره سوئیت درگرگان , اجاره سوئیت در زیارت , بناهای تاریخی در گرگان , جاهای دیدنی گرگان ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()