نوشته شده توسط : irane

اين روزها چيزي كه فروشندگان مواد غذايي براي فروش هرچه بيشتر محصولات خود به آن نياز دارند استفاده از دو كلمه جادويي (طبيعي) و (ارگانيك) است . همه ي ما نيز براي داشتن تغذيه اي سالم به دنبال مواد خوراكي ارگانيك و طبيعي  هستيم . بابا گندم يك فروشگاه اينترنتي مواد غذايي است كه بر محصولات طبيعي ، سالم و ارگانيك تمركز دارد.  محصولات ارگانيك، به محصولاتي گفته مي‌شود كه بدون استفاده از كودها و حشره‌كش‌هاي شيميايي توليد مي شود. باباگندم قصد دارد تا با تهيه و ارسال محصولات غذايي طبيعي،  سالم و محصولات غذايي ارگانيك و ايجاد دسترسي آسان به اين محصولات براي همه  مردم از سراسر ايران ، بهترين ها را در برابر شما قرار دهد. در واقع بابا گندم توليد كننده نيست بلكه متخصص طبيعت است و شما مي توانيد بهترين محصولات را به طور طبيعي و ارگانيك از ما خريداري نماييد. محصولات فروشگاه بابا گندم شامل عسل طبيعي ، زيتون ، عرقيات ، نوشيدني و ...مي باشد.

در ادامه با ما همراه باشيد شما را با برخي از محصولات ارائه شده در بابا گندم آشنا نماييم .

 

خريد اينترنتي چاي

يكي از نوشيدني هاي پرطرفدار بعد از آب در بين مردم تمامي دنيا چاي است . چاي در انواع مختلفي از جمله چاي سياه ، چاي سبز ، چاي ترش ، چاي سفيد و ... موجود مي باشد . چاي سياه يكي از پراستفاده ترين چاي هاي در دنيا محسوب مي شود . اين نوشيدني گرم بدليل اينكه آرامش‌بخش است و خستگي را از تن بيرون مي‌كند، طرفداران زيادي دارد. چاي اگر در حد طبيعي مصرف شود براي سلامتي مفيد است . چاي سبز و چاي سياه هر دو از برگ‌هاي گياه كامليا سيننسيس (Camellia Sinensis) هستند. اصلي‌ترين تفاوت ميان چاي سبز و چاي سياه در اين است كه چاي سياه در فرايند تخمير قرار مي‌گيرد و چاي سبز نه .

چاي سنتي و سبز شمال در چهار دسته كلي تقسيم بندي مي شود و شكل چاي معرف نام چاي و نام هر چايي نيز نشان دهنده عطر و طعم آن مي باشد. بسياري از توليد كنندگان نوشيدني چاي براساس ميزان درصد تركيب برگ هاي جوان و برگ هاي پايين تر بوته چاي، نام گذاري محصولات خود را انجام مي دهند ولي بطور كلي چاي ممتاز بهاره همان چاي سرگل است.اين محصول بواسطه برداشت در فصل بهار و يا اصطلاحا چين اول، حاوي مواد مغذي بسيار زيادي بوده كه بيشترين فوايد را براي سلامت و زيبايي دارد.

چاي سرگل: چاي سرگل داراي طعمي تلخ تر و گس تر نسبت به انواع چايي هاي ديگر ايراني است. چاي سرگل از درجه بالايي از كيفيت و عطر و طعم قرار دارد.

چاي ممتاز: چاي ممتاز در ميزان تلخي و گس بودن، درجه متعادل تري نسبت به چاي سرگل دارد و در بين مردم محبوبيت بيشتري دارد.

چاي قلم: چايي قلم، درشت تر از ساير انواع چايي هاست. اين چايي با چوب چايي كه از ساقه چاي در خود دارد يكي از خوش رنگ ترين چايي ايراني است.

چاي شكسته: چايي شكسته، مخلوطي از انواع چاي ايراني است.. چاي شكسه مرغوب نيز از رنگ و طعمي عالي برخوردار است.

 

خريد زيتون

زيتون از چاشني‌هاي خوش‌مزه و پرطرفدار است. برخي از چاشني‌ها در كنار غذاهاي خاصي سرو مي‌شوند؛ اما زيتون در كنار هر غذايي مي‌چسبد: از سالادها گرفته تا غذاهاي ايراني و حتي فست‌فودها. اما هر زيتوني عطر و طعم دلپذيري ندارد . ما به شما خريد تضميني زيتون درشت و درجه يك را از فروشگاه آنلاين باباگندم پيشنهاد مي كنيم .

زيتون توانايي ايجاد تغييرات بزرگي را در سلامتي‌تان دارند، مهم‌ترين خاصيت آن كه همه‌ي خواص ديگر را تحت شعاع خود قرار مي‌دهد، حفظ سلامت قلب است. زيتون‌ها سرشار از اسيدهاي چرب تك غيراشباع هستند.  افرادي كه روزانه روغن زيتون فوق بكر مصرف مي‌كنند، كمتر در معرض خطر ابتلا به حمله‌ي قلبي، فشارخون بالا و مرگ و مير ناشي از بيماري‌هاي قلب و عروقي نسبت به افرادي كه از اين روغن استفاده نمي‌كنند، هستند. علاوه بر اين، برخي از انواع زيتون‌ها مي‌توانند تا 25٪ از نياز بدن شما به آهن را فراهم كنند. اين ماده‌ي معدني براي بدن بسيار مهم است زيرا به حمل و رساندن اكسيژن به اندام‌ها كمك مي‌كند.

 

خريد عسل طبيعي

حتماً بارها در مورد خواص جادويي عسل در درمان بيماري، كاهش التهاب و ترميم بافت‌هاي آسيب ديده مطالبي شنيده و يا خوانده ايد. عسل يك غذاي شيرين ساخته شده توسط زنبورها با استفاده از شهد گل است. داراي خواص شيميايي جذاب براي پخت و عطر و طعم خاص است .

عسل يكي از سالمترين غذاهاي غني شده داراي مزه شيرين و با عطر و طعم فوق العاده  است. بخش اصلي عسل، فروكتوز و گلوكز است كه به راحتي توسط بدن ما جذب مي شود. همچنين حاوي ويتامين ها، مواد معدني و آنتي اكسيدان هاي مهم است كه براي حفظ سلامتي بسيار حياتي هستند.

فروشگاه اينترنتي بابا گندم در زمينه فروش عسل طبيعي از جمله عسل آفتابگردان , عسل مركبات , عسل خار شتر , عسل آويشن ,  عسل شبدر, عسل زنجبيل , عسل اسطوخودوس و ... فعاليت مي كند .

 

خريد عرقيجات ارگانيك

عرقيات مانند سرم هستند ، يعني بلا فاصله بعد از مصرف جذب خون مي شوند و تاثير خود را مي گذارند. خوردن بيش از حد اين عرقيات مثل زياده رويي در خوردن هر چيز ديگري مضر است. بيشترين ميزان مجاز مصرف عرقيات در طول روز شبانه روز دو ليوان است. آن هم در موارد استثنا بنابراين خيال نكنيد كه هرچه بيشتر بخوريد زودتر خوب مي شويد و نتيجه دلخواه را مي گيريد. تهيه شربت از عرقيات گياهي علاوه بر آنكه مي‌تواند از عطش و دماي بدن‌تان بكاهد، مي‌تواند فوايد متعددي براي سلامت جسم و روح شما داشته باشد. محصولات ما در بابا گندم شامل عرق گلاب ، عرق شاطره ، عرق نعنا و ... مي باشد .

تمام تلاش ما در اين مجموعه اين است تا با تهيه و ارسال محصولات غذايي طبيعي، سالم و  ارگانيك و ايجاد دسترسي آسان به اين محصولات براي همه  مردم از سراسر ايران ، بهترين ها را در برابر شما قرار دهيم. اگر مي خواهيد يك محصول طبيعي و اصل را خريداري نماييد اين اطمينان را به شما مي دهيم كه جايي غير از بابا گندم پيدا نخواهيد كرد. ما اين اطمينان را به شما مي دهيم كه تمامي محصولات ما اصل و طبيعي مي باشد.  پس حتما يكبار بابا گندم را امتحان كنيد .

 



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()