نوشته شده توسط : irane

بررسی نقش زعفران در تأمین نیازهای غذایی و انرژی : با توجه به سابقه کشت و تولید زعفران در ایران، مصرف آن در کشور از ظرفیت بالایی برخوردار است. ضمن اینکه ارز آوری و قرار گرفتن آن در سبد صادرات کالاهای غیر نفتی کشور اهمیت مضاعفی یافته است. در این راستا و به منظور تنظیم بازار داخلی در کنار بازار خارجی زعفران، روند مصرف، مصرف سرانه، پراکندگی جغرافیایی آن، موارد مصرف، عوامل موثر بر مصرف، جایگاه زعفران در سبد مصرفی خانوارهای شهری و روستایی در سال های اخیر با هدف شناخت رفتارهای مصرفی جمعیت کشور و به منظور پیش بینی مصرف در سال های آتی به همراه بررسی نقش زعفران در تأمین نیازهای غذایی و انرژی دریافتی از آن، مورد بررسی قرار گرفته است.

بررسی نقش زعفران در تأمین نیازهای غذایی و انرژی

با توجه به اینکه جهت گیری اصلی دولت در تولید زعفران، صادرات و کسب در آمد ارزی برای کشور می باشد. لذا طبیعی است که سالانه هر اندازه که امکان داشته باشد زعفران تولیدی کشور با توجه به مقتضیات لازم در بازارهای جهانی عرضه شود و باقی مانده در بازارهای داخلی به مصرف برسد.

ضمن اینکه ضایعات این محصول در مراحل برداشت و فراوری و عرضه در حد صفر می باشد و کاربردهای صنعتی آن با توجه به ارزش اقتصادی بالای آن بسیار محدود است. لذا می توان مصرف داخلی را معادل تولید مازاد بر صادرات در نظر گرفت. براین اساس و با توجه به آمارهای منتشر شده در خصوص تولید و صادرات زعفران در داخل کشور محاسبه و ارائه شده است.

از آنجایی که در ۱۰ سال گذشته تولید زعفران در کشور همواره سیر صعودی داشته ولی در برخی سال ها صادرات و عرضه آن در بازار های جهانی به دلیل اختلالات قیمتی و غیره دچار کاهش شده ویا صادرات در صورت افزایش هماهنگ و متناسب با تولید، افزایش نیافته است به همین دلیل روند مصرف زعفران در داخل کشور از اختلال برخوردار بوده .

در سالهای ۱۳۷۷ و ۱۳۷۸ نسبت مازاد تولید معادل ۵۴ و ۵۳ درصد و میزان مصرف بیش از صادرات بوده است. ولی در سال هایی که صادرات زعفران از رونق خوبی برخوردار بوده مازاد تولید نیز وجود نداشته، در نتیجه نسبت مصرف به تولید در حداقل میزان خود قرار داشته است. به طوری که این نسبت در سال های ۱۳۷۹، ۱۳۷۶ و ۱۳۸۰ به ترتیب ۱۵، ۱۷ و ۲۰ درصد بوده است. بنابراین به طور کل میزان مصرف زعفران در داخل کشور با وجود سابقه دیرینه و خاستگاه اولیه آن در کشور و آشنایی مردم با ویژگی های آن کاملا به صادرات داخل محدود خواهد بود و برعکس.

 پیش بینی مصرف زعفران

با توجه به اطلاعات موجود، قیمت زعفران در داخل کشور همواره روند صعودی داشته است و این در حالی است که تولید آن در کشور به طور مستمر رشد کرده و طبعيتة عرضه با محدودیت تولید مواجه نبوده است. ولی صادرات زعفران به لحاظ اهمیت طرف دیگر، روند مصرف در دوره بررسی و نسبت آن به تولید حداقل ۱۵ درصد معادل ۱۹ تن در سال ۱۳۷۹ و حداکثر ۵۴ درصد معادل ۷۱ تن در سال ۱۳۷۷ بوده است و حتی در سال ۱۳۷۸ میزان تولید مازاد بر صادرات و مصرف آن در داخل کشور معادل ۹۱ تن بوده است.

این نوسان در میزان مصرف به فاصله یک سال که در مقاطع مختلف دوره مورد بررسی مکرر اتفاق افتاده، نشان می دهد که در کنار آشنایی مردم با کاربردهای مصرفی زعفران به رغم روند افزایشی قیمت آن در سال های گذشته، ظرفيت لازم برای جذب و مصرف زعفران مازاد در داخل کشور، وجود دارد. همچنین با توجه به میزان وروند مصرف سرانه زعفران در ایران در مقایسه با استانداردهای مصرفی توصیه شده، به عنوان یک کشور زعفران خیز که در سرفصل بعدی به آن پرداخته شده است پیش بینی می شود در آینده مصرف در بازار داخلی در صورت وجود منابع عرضه، قابل افزایش باشد.

به علاوه اینکه بازار داخلی با این ویژگی ها یک نوع تکیه گاه واهرم اطمینان بخش برای بخش تولید بحساب می آید و در کل به عنوان نقطه قوت برای تولید و صادرات زعفران قلمداد می شود. البته این قاعده همواره صادق است و تمام کشورهایی که در تولید یک محصول اعم از کشاورزی و غیر کشاورزی از پشتیبانی مصرف داخلی برخوردار بوده اند در بازار صادراتی آن محصول نیز از امکان موفقیت بیشتری برخوردار بوده اند.

 بررسی عوامل موثر بر مصرف زعفران

به طور کلی عوامل موثر بر مصرف زعفران در ایران را می توان به شرح ذیل طبقه بندی و به ترتیب اولویت ارائه نمود.

الف. خاستگاه اولیه زعفران

از آنجایی که براساس شواهد و مستندات تاریخی خاستگاه اولیه این گیاه به صورت خودرو و سپس به صورت کشت و پرورش اطراف رشته کوههای زاگرس و بخشی از سرزمین ایران بوده است. به همین علت ایرانیان به تناسب و دارویی و صنعتی آن آشنا بوده اند. همین آشنایی، در طول تاریخ نه تنها سبب تولید و مصرف آن توسط ایشان گردیده بلکه از طریق آنها، سایر ملل واقوام با تولید و مصرف آن آشنا شده و بدین ترتیب فرهنگ زعفران در سطح دنیا گسترش پیدا کرده

ب. صادرات زعفران

این محصول به دلیل محدودیت در تولید و عرضه آن در دنیا وهمچنین کاربرد خوراکی، دارویی و صنعتی ویژه ای که دارد از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار می باشد و کشور ایران به عنوان یک کشور در حال توسعه به درآمدهای ارزی حاصله از چنین محصولاتی توجه و اهمیت ویژه ای قائل است . به همین علت در سال های اخیر اولویت در کشت و تولید زعفران در ایران به عنوان یک تولید کننده انحصاری در جهان، حضور در بازارهای جهانی بوده است . در این صورت طبعینة عرضه زعفران در بازار داخلی در اولویت بعدی قرار می گیرد. بنابراین یکی از عواملی که در مصرف زعفران در داخل کشور تعیین کننده می باشد رونق صادرات می باشد.

ج. قیمت زعفران

یکی دیگر از عواملی که در مصرف زعفران در کشور می تواند موثر باشد قیمت آن برای مصرف کننده می باشد. ولی از آنجایی که در بخش مصرف سرانه نیز ارائه شد میزان مصرف سرانه آن به قدری پایین است که با توجه به میزان آشنایی مردم با کاربردهای آن و اهمیتی که به لحاظ مصرف دارد تأثیر این عامل بسیار کم است.

خرید زعفران اصل و با کیفیت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای تهیه محصولات ارگانیک و طبیعی از جمله زعفران با مشکل مواجه شده باشید و در اغلب موارد از خریدی که انجام داده اید راضی نبوده اید. چیزی که باید بدانید این است که یک برند معتبر با نام بابا گندم که دارای نماد دو ستاره تجارت الکترونیکی در ایران است در زمینه فروش محصولات ارگانیک در حال فعالیت است و شما می توانید با اطمینان کامل محصولات ارگانیک خود را از آن خریداری نمایید.

اگر می خواهید زعفران اصل را خریداری نمایید این اطمینان را به شما می دهیم که جایی غیر از بابا گندم پیدا نخواهید کرد. ما این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی محصولات ما اصل و طبیعی می باشد. خرید عمده زعفران شامل خرید زعفران در مقادیر کیلویی می شود. جهت خرید کلی یا جزئی انواع زعفران با کیفیت خراسان میتوانید با ما در تماس باشید .

قیمت زعفران چگونه تعیین می شود؟

یکی از اولین سوالات در مورد قیمت زعفران این است که قیمت انواع زعفران چگونه تعیین می شود. منظور از انواع زعفران، مدل های مختلف زعفران در بازار است. این مدل ها شامل زعفران سرگل، زعفران دسته ، ریشه زعفران، پیاز زعفران و گل زعفران است.

یکی از واحدهای اصلیِ وزن زعفران، مثقال است. هر مثقال وزنی معادل 4.6 گرم دارد. معمولا در بازار زعفران می پرسند که قیمت زعفران مثقالی چند است؟ اگر شنیده باشید، می گویند که زعفران طلای سرخ است. ویژگی طلا هم این است که به دلیل ارزش بالایش، قیمت متغیری دارد. قیمت زعفران هم به همین شکل است.

قیمت زعفران یک مثقال به موارد مختلفی بستگی دارد، از جمله: کیفیت زعفران، نوع زعفران، بسته بندی زعفران، شهر محل خرید زعفران و ... . قیمت خرید زعفران به صورت فله و یکجا با قیمت خرید زعفران یک مثقالی متفاوت است.شما عزیزان می توانید برای تهیه زعفران با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی بابا گندم سری بزنید . قیمت عمده زعفران از قیمت فروش جزئی زعفران پایین تر است.



:: برچسب‌ها: زعفران جهان , شیر کوهپناه , روغن زیتون بکر , سرکه بالزامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

تشک راچطور انتخاب کنیم: تشک مناسب راچگونه انتخاب کنیم؟ آیا می دانید تشک راچطور انتخاب کنیم؟و یا چه نکاتی را در خرید تشک باید رعایت نماییم بهترین تشک برای خوابیدن، تشکی است که از سطح تخت بالاتر بیاید و کم ارتفاع نباشد در ادامه برای انتخاب تشک مناسب با ما همراه باشید.

 

تشک راچطور انتخاب کنیم؟

 

تشک های ایرانی بسته به اینکه چه ویژگی هایی دارند با قیمتی حدود ۲۰۰ تا ۳ میلیون تومان و نمونه های وارداتی با قیمتی حدود ۹۹۰ هزار تا ۱۸ میلیون تومان و حتی در برخی از موراد گران تر در بازار وجوددارند.

 

این تشک ها در انواع گوناگون فنری، اسفنجی، طبی، طبی فنری، فنری منفصل  در بازار موجودند که باید هر فردی با توجه به ویژگی های بدنی خود از بین نمونه های گوناگون یکی را انتخاب نماید. انتخاب درست در اینجا ملاک است تا خرید تشک به بهترین نحو انجام شود.در ادامه به برخی از ویژگی های تشک می پردازیم.

 

تشک های فنری منفصل

 

تشک های POCKET SPRING به دلیل بهره گیری از فناوری استفاده از فنرهای منفصل (پاکتی) به جای فنرهای متصل، طوری طراحی شده اند که هر فنر به میزان فشار وارد شده از طرف قسمت های مختلف بدن شخص واکنش نشان داده و تغییر حالت می دهد لذا این تشک ها بر اساس اندام و وزن هر فرد قالب و فرم مخصوص به فرد را گرفته و از این رو تشک های بسیار نرم و راحتی می باشند.

 

ویژگی های تشک های فنری منفصل:

 

یکی  از ویژگی های این تشک ها در مقایسه با تشک های فنری این است که ارتعاش ناشی از غلت زدن فرد به تمام تشک منتقل نمی شود.

 

این مزیت به خصوص در تشک های دو نفره باعث آرامش و خواب راحت فرد دیگر خواهد بود. با تشک های نرم و راحت سورناصنعت، شما خوابی بسیار راحت، شیرین و رویایی را تجربه خواهید نمود.

 

تشک های فنری

 

تشک فنری از قدیمی‌ترین و رایج ترین تشک‌‌های مورد استفاده بوده است ،در سراسر جهان، تشک های فنری به عنوان یک پدیده در دنیای محصولات خواب به شمار می آیند.

 

این تشک ها به لحاظ راحتی یکی از پرطرفدارترین انواع تشک در دنیا می باشند.تشک های فنری محصولاتی هستند که شما با آرام گرفتن بر آنها بعد از یک روز پرکار، خوابی شیرین را تجربه نموده و روز بعد را با انرژی تمام آغاز می نمایید.

 

نحوه ساخت و بافت اسکلت فنری تشک های  به گونه ای است که وزن بدن فرد را در کلیه سطوح تشک تقسیم می نماید. از این رو استفاده از تشک های فنری برای افراد سنگین وزن مناسب تر است.

 

تشک های اسفنجی

 

اگرچه در تمامی تشک ها از اسفنج به عنوان یکی از لایه های اصلی استفاده می شود و از این باب می توان به همه تشک ها صفت اسفنجی را نیز اطلاق نمود، اما مشخصه تشک های اسفنجی استفاده از اسفنج در انواع و وزن مخصوص های مختلف به عنوان اصلی ترین بخش تشک است.

 

از آنجایی که این تشک ها فاقد هرگونه فنر است، از این رو غلت زدن و هرگونه حرکتی روی این تشک به هیچ نحو موجب تکان خوردن و ارتعاش در سایر نقاط تشک نمی شود و این ویژگی به ویژه در تخت های دو نفره موجب می شود تا آرامش فرد در هنگام غلت زدن فرد دیگر برهم نخورد.

 

تشک طبی

 

برای خرید تشک طبی به ما اطمینان نموده و محصول را با کیفیت از ما دریافت نمایید. قیمت تشک طبی  در بازار متفاوت است فروشندگان با توجه به نوع الیاف و کاربرد و برند تشک قیمت خاص خود را دارند ،

 

تشک های خوشخواب طبی از اسفنج یا فنرهای بسیار فشرده تشکیل شده اند. این تشک ها سطحی نسبتا سفت و کم انعطاف داشته و برای افرادی که دچار گودی کمر، برخی مشکلات در ناحیه ستون مهره ها و کمر هستند بسیار مناسب هستند.

 

ویژگی تشک های طبی را بدانیم

 

با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب می تواند در کنار کیفیت به راحتی یک سطح بلند و درجه نرمی و سفتی بسیار مطلوبی را ایجاد نماید تا مورد استفاده بسیاری از سلیقه ها باشد.

 

تشک ها در فصول سرد سال خاصیت گرمایی و در فصول گرم خنک کننده هستند.رویه زمستانی تشک های فصلی معمولا از ۶۰ درصد پشم، ۲۰ درصد کتان و ۲۰ درصد پلی استر و رویه تابستانی آن از ۶۰ درصد کتان، ۲۰ درصد پلی استر و ۲۰ درصد پشم تشکیل شده است که هر ۶ ماه یکبار، با تغییر فصل تعویض می شوند.

 

تشک های آبی و بادی

 

این تشک ها خاصیت طبی دارند و از قیمت بالایی نیز برخوردارند. تشک های آبی که با اتصال به برق گرم و سرد می شوند، تشکی دوفصل به حساب می آیند که با قیمت بالایی که دارد متقاضی کمی دارد.

 

ویا تشک های آبی بادی که بیشتر برای مکان های تفریحی مانند باغ ویلا وغیره استفاده می شوند.

 

سایر نمونه های تشک

 

تشک های بیمارستانی، کودک، میهمان، هتلی  از انواع دیگر تشک می باشند که هر کدام بسته به کاربردی که دارند نوع و قیمت خاصی دارند.

 

به عنوان مثال تشک های بیمارستانی که از اسفنج فشرده صنعتی و لایه شمعی (P.V.C) ضدباکتری تهیه شده اند، برای هماهنگی و سازگاری با ستون فقرات و انحنای پشت بیمار، هنگام استراحت در مدل های گوناگونی تولید می شود.تشک های کودک و میهمان هم نمونه های کاور دار قابل شست وشو هستند.

 

نوع تشک را با توجه به شرایط خود انتخاب نمایید

 

نوع تشک را با توجه به وضعیت جسمانی خود مشخص کنید:قبل از هر کاری باید با توجه به وضعیت جسمانی خود یک تشک مناسب انتخاب نمایید.

 

ممکن است شما دارای گودی کمر بوده یا دارای مشکلاتی در ناحیه کمر، گردن یا… باشید. در این صورت به شما توصیه می شود از بین طبی های بازار یک نمونه را انتخاب کنید.اما اگر مشکل خاصی ندارید می توانید با توجه به خواست و سلیقه خود یک نمونه را  انتخاب نمایید.

 

به استانداردها توجه کنید:

 

_یک تشک استاندارد بایدمهراستاندارد ایران را داشته باشدودارای فنرهای قوی باشد. نوع پارچه تشک، استحکام و مقاومت آن، نوع دوخت و شرایط آماده سازی و بسته بندی تشک نشانه مرغوبیت کالا است.

 

_در انتخاب نوع تشک های وارداتی نیز دقت کنید تا امکان ارایه خدمات پس از فروش را داشته باشند.

 

_برای خرید این تشک ها لازم است به موجود بودن نمایندگی آنها در ایران توجه کنید. از شرکت های معتبر تولیدکننده خرید کنید؛ چراکه تنها گارانتی تعمیرات و تعویض این شرکت ها قابل اعتماد هستند. اگر پارچه استفاده شده در تشک دارای درصد مناسبی از الیاف طبیعی نباشد ممکن است باعث بروز بیماری های آلرژیک و ناراحتی های پوستی شود. ضدآب بودن، ضدحریق بودن، ضد نفوذ حشرات بودن پارچه های تشک از موارد مهم و ضروری است.

 

ویژگی های یک تشک خوب را بدانید:

 

بهترین تشک برای خوابیدن، تشکی است که از سطح تخت بالاتر بیاید و کم ارتفاع نباشد. در تشک های معمولی بحث ارتفاع مهم نیست و اصلا ارتفاع تعریف شده ای برای آنها وجود ندارد، درحالی که انواع مدل های طبی و خوشخواب موجود در بازار، دارای ارتفاع متنوع هستند.

 

محتویات تشک ها و نوع مواد تشکیل دهنده آنها در انواع مختلف این محصول متفاوت است و در نمایندگی برندهای ایرانی می توانید ماکت مواد تشکیل دهنده هر تشک را از نزدیک ببینید.

 

نمد، فنر، موکت،ریباند و فوم ازجمله مواد تشکیل دهنده تشک های خوشخواب هستند، در حالی که تشک های معمولی فقط از فنر تشکیل شده اند یا ابر و مواد پرکننده نظیر پر و پشم در آنها وجود دارد.

 

مهم ترین نکته در انتخاب تشک تختخواب، بررسی تاثیر آن بر سلامت جسمانی است.برای این کار انواع تشک های طبی موجود در بازار که سطحی سفت و انعطاف ناپذیر دارند، برای سلامت بدن و به خصوص جلوگیری از گودی کمر و فاصله بین مهره های آن بسیار مفید هستند.

 

راهنمایی‌هایی برای خرید تشک نوزاد و کودک

 

  • ابعاد تشک باید طوری باشد که به خوبی در تخت یا گهوارهٔ کودک شما جا بگیرد.
  • لبه‌های تشک نباید بیش از ۴ سانتی‌متر از چارچوب تخت فاصله داشته باشد.
  • فاصله بیش از ۲ انگشت بین تشک و کنار تخت ممکن است باعث گیر کردن دست و پای نوزاد در آن شود.
  • به جنس پوشش تشک و هم چنین موادی که با آن تشک پرشده است نیز باید توجه نمود.
  • جنس رویه و پوشش تشک می‌تواند تعیین‌کنندهٔ میزان راحتی و احساس لطافت تشک باشد.
  • بهترین نوع تشک کودک، تشکی است که دارای پوشش‌های فیبردار باشد یا تشک‌ها آنهایی است که با فوم، پنبه یا پشم باکیفیت و تراکم بالا پر شده باشند.
  • الیاف و موادی که با آنها تشک پر شده است در میزان راحتی خواب تأثیر زیادی دارد.
  • تشکی که قرار است کودک شما روی آن بخوابد بهتر است نو باشد.
  • ترجیحاً از خرید تشک‌های دست دوم یا خیلی قدیمی خودداری شود.
  • تشک باید دارای ضمانت‌نامهٔ پس از فروش باشد.
  • به اندازه و داشتن فضای کافی تشک برای غلتیدن کودک در ماه‌های بعدی نیز دقت کنید.
  • به جنس و نوع اسفنج به کار رفته در تشک توجه کنید.
  • به ارتفاع تشک نگاه کنید که بهتر است کوتاه باشد.

 

خریدتشک به همراه باتخت

 

بهتر است تشک خود را به همراه پایه تخت مخصوص خودش خریداری نماید. پایه هر تشک در ویژگی اجرایی آن تشک تاثیرگذار است و چنانچه تشک جدید را بر پایه قدیمی و کهنه قرار دهیم آن تشک نمی تواند آن طور که باید عمل کند.

 

طول تخت شما باید ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر بلندتر از قد شما باشد. در این صورت تخت فردی که دارای قد ۱/۸۰ متر است باید بلندتر از حد استاندارد یک تخت معمولی باشد. برای اینکه نرمی یا سفتی تشک را آزمایش کنید، به پشت روی تشک بخوابید و یک دست خود را به صورت صاف به داخل گودی کمر خود قرار دهید. اگر دست شما به راحتی به سمت داخل گودی کمرتان فرو رفت، آن تشک خیلی محکم و سفت است اما اگر نمی توانستید به هیچ وجه دستتان را به داخل گودی کمرتان سر دهید، آن تشک خیلی نرم است.

 

سایز درست

 

در حال حاضر تشک ها در سایزهای تک نفره،دو نفره ۱۶۰ و ۱۸۰ سانتی متری و تشک کودک با سایز مشخص در بازار موجودند. سعی کنید حتما سایزی را انتخاب کنید که اولا متناسب با تخت شما باشد و در ضمن برای شما مشکلی ایجاد نکند. اگر شما فردی درشت اندام هستید هرگز به سراغ نمونه هایی با سایز ۱۶۰ نروید.

 

تشک خاص

 

یادتان باشد تنها افرادی که دچار مشکلات خاص هستند تشک خاص می خواهند.تشک بچه ها، سالمندان و خانم های باردار با تشک سایر افراد متفاوت نیست. زیرا در مورد راحتی، نرمی و سفتی تشک ها باید خود فردی که می خواهد روی تشک بخوابد، تصمیم بگیرد و بچه ها، سالمندان و خانم های باردار هم جزو استثناها محسوب نمی شوند.

 

راحتی تشک مهم تر از سبک و سنگینی است:

 

معمولا وزن تشک ها با توجه به جنس و تعداد لایه هایشان متفاوت است اما از آنجا که قرار نیست تشک روی تختمان را روزی یک بار بلند یا جابه جا کنیم، وزن و سبکی و سنگینی آن اهمیت چندانی ندارد. یعنی وزن کم یا زیاد تشک ملاکی برای توصیه به خریدن یا نخریدن آن نیست. البته حتما باید تشک های سنگین و دونفره را با کمک ۲ یا حتی ۳ نفر دیگر از جا بلند و آن را تا قرار دادن روی تخت حمل کرد تا فشار کمتری به کمر هر یک از شما وارد شود.

 

سعی کنید هنگام خرید تشک و کاور محافظ را نیز خریداری کنید:

 

برخی از تشک ها دارای کاورهای محافظ برای جلوگیری از کثیف شدن تشک هستند. برخی نیز فاقد این کاور هستند که توصیه می شود در صورت عدم تجهیز تشک به این کاورها آن را خریداری نکنید.

 

خرید تشک خوشخواب برای جهیزیه:

 

معمولا تهیه جهیزیه از جمله کارهایی است که زمان بر و و هزینه بردار می باشد نوعروسان عزیز نیز بهترین نوع و با کیقیت ترین کار را می خواهند در شروع زندگی استفاده نمایند،انتخاب تشک برای جهیزیه مستلزم ترافیک و هزینه باربری  و درگیری های ذهنی می باشد .حال اگر برخی از کار ها را به افراد متخصص آن بسپارید از بار مسئولیت خود کم نموده و در نوع انجام کار به صرفه ترین و بهترین را تهیه نموده اید.

 

مجموعه ما فروش مستقیم تشک را بدون واسطه در اختیارتان قرار می دهد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوع و کاربرد انواع تشک با ما در ارتباط باشید.

 

تشک با گارانتی شرکتی خریداری کنید:

 

از خرید تشک بدون گارانتی به شدت پرهیز کنید. زیرا ممکن است تشکی که خریداری می کنید فاقد استانداردهای لازم باشد و شما را دچار دردسر کند. پس قبل از خرید تحقیق کرده و از نمایندگی های فروش تشک را خریداری کنید.

 



:: برچسب‌ها: کباب پز , فرگازی , ترازو دیجیتال , سایبان ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

نمای خاکستری با فایبر سمنت رنگی : رنگ های نمای خنثی و خنک از جمله نما های محبوب است که هم برای طراحان و هم برای صاحبان خانه در دسترس است. یک رنگ خنثی خانه طیف گسترده ای از سبک های معماری را تکمیل می کند ، و تقریباً جذابیت جهانی دارد ، در حالی که رنگ های خنک تر مانند خاکستری باعث افزایش شخصیت خاصی می شوند.

برای کسانی که به دنبال خاکستری تیره تر برای نمای خانه خود هستند چیزی که هنوز بتواند نظرشان را اقناع کند وجود ندارد. به تازگی کمپانی رادیس فایبر سمنت خاکستری تیره را به خط تولید خود اضافه کرده است که با استقبال معماران و سازندگان روبرو شده است .این رنگ یک جانبه خاکستری عمیق و غنی ، می تواند هر خانه را به یک مکان جذاب تبدیل کند.اما چرا فایبر سمنت خاکستری مورد استقبال قرار گرفته است ؟ با ما همراه باشید تا دلیل محبوبیت فایبر سمنت رنگی را بررسی کنیم:

فایبر سمنت خاکستری مناسب سبک های کلاسیک

خاکستری رنگی خنثی است. این بدان معنی است که تقریباً جذابیت جهانی دارد ، همچنین توانایی کار با تقریباً هر سبک معماری را داردفایبر سمنت خاکستری  با ترکیب یک ساده و سفید ، می تواند یک ظاهر آرام و لطیف برای یک ملک ایجاد کند. با این وجود ، با استفاده از رنگ های تر و تمیز و خاکستری عمیق تر ، نما می تواند ظاهر پویاتر و قدیمی تری از جهان به خود بگیرد.

این تطبیق پذیری فایبر سمنت است که به رنگ اجازه می دهد تا در بسیاری از تنظیمات مختلف از برتری برخوردار باشد. این مورد برای صاحبان خانه که می خواهند چیزی با تطبیق پذیری و عمق بیشتری نسبت به کرم یا بژ داشته باشند جذاب است ، اما نمی خواهند به یک رنگ متعهد باشند.

فایبر سمنت رنگی تطبیق پذیری در سبک

فایبر سمنت خاکستری فقط با سایه های مختلف تر و تمیز جفت نمی شود. همچنین می توان آن را با رنگ های خاکستری دیگر جفت کرد تا جلوه ای با تناژ مختلف در قسمت بیرونی خانه ایجاد کند. انجام این کار به شما امکان می دهد توجه معماری خانه را جلب کنید ، بدون اینکه رنگ دیگری را در ترکیب ایجاد کنید. این می تواند به خصوص هنگام مخلوط کردن سایدینگ در همان زمان جذاب باشد. معرفی یک رنگ متفاوت در این مورد می تواند فضای خانه را بیش از حد شلوغ جلوه دهد ، در حالی که به سادگی با تغییر سایه های خاکستری می توانید این نکته را به راحتی دریافت کنید.

استفاده از سایه ای روشن تر از خاکستری بر روی نما ، به جای سفید روشن ، می تواند باعث ایجاد عمق در قسمت بیرونی شود. این بخشی از جذابیت رنگ خاکستری برای سایدینگ است. تن های زیادی برای انتخاب وجود دارد و همه آنها به زیبایی ترکیب می شوند. شما می توانید با تغییر تن های رنگی مختلف بر روی نمای بیرونی آن ، ظاهری لطیف یا چشمگیر برای خانه خود ایجاد کنید.

استیناف منطقه ای

با جابجایی در سراسر کشور ، متوجه می شوید که رنگ ها و رنگ های خاصی تمایل به ساکنین نسبت به دیگران دارند. این را می توان به سبک های معماری مناطق و همچنین به سلیقه و جذابیت مصرف کننده نسبت داد.

نمای فایبر سمنت خاکستری با چندین منطقه به خوبی مطابقت دارد. بیشتر سایه های خاکستری در سراسر منطقه جدید انگلستان محبوبیت خاصی دارند ، به خصوص هنگامی که با یک رنگ سفید ترکیب شده است.

رنگ آن نیز به اندازه کافی عمیق است که در جنوب تجدید نظر شود ، جایی که خارجی خانه های تاریک ترجیح می دهند. در عین حال ، رنگ هنوز هم به اندازه کافی خنثی است تا جذابیت خود را از طریق میانه غربی و همچنین شمال غربی اقیانوس آرام به وجود آورد.

فایبر سمنت مناسب برای هر سبک معماری

از یک رنگ به اندازه ، می توان برای بازی در سبک های معماری زیادی استفاده کرد. این رنگ به اندازه کافی تیره است که می تواند به خوبی در خانه های معاصر کار کند. ایبر سمنت ترکیب شده با سایه های خاکستری سبک تر ، همچنین در سبک های معماری سنتی و همچنین خواص انتقالی که ترکیبی از عناصر مختلف است ، به خوبی کار می کند.

اگر تصمیم دارید که از این رنگ در سبک های دیگر استفاده کنید ، این را بخاطر بسپارید که ممکن است لازم باشد برخی از سبک ها را با سایه های جسورانه تر انجام دهید. اگر از یک نگ مدرن میانه قرن استفاده شود ، رنگ به عنوان یک سبک به نظر می رسد ، با برخی از رنگ های خاکی مانند سبز عمیق جفت می شود.

از آنجا که رنگ دارای چنین تجسمی سرد است ، به ویژه در خواص کوچکتر نیز کار می کند. در حالی که بیشتر خانه های کوچکتر تمایل به رنگ های تیره به نظر نمی رسند ، سایه های خنک و خاکستری مانند فایبر سمنت خاکستری هنوز هم می تواند با مشاهده با چشم یک ویژگی بزرگتر ایجاد کند.



:: برچسب‌ها: تولید کننده فایبرسمنت برد , قیمت فایبرسمنت برد , فایبرسمنت دکوراتیو , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

ترومبوز ورید عمقی بیماری که طی آن یک لخته خون که در یک وریدا اشکال دیود، و ممکن است باعث انسداد نسبی یا کامل جریان خون شود یا رها شده و به برای به حداقل رساندن خطر آمبولی ریه، آزمون های خونی برای پایش غلظت ضد انعقاد، اجباری است. ضد انعقادهای خوراکی ممکن است به مدت ۶ ماه یا بیشتر لازم باشند. فعالیت در زمان ابتلا به این بیماری استراحت در بستر تا رفع تمام علایم التهاب. در هنگام استراحت، حرکت دادن عضلات پا، خم کردن مچ پا و تکان دادن انگشتان پا را تبدیل به عادت خود کنید.

از جوراب های کشی مناسب یا بانداژهای کشی استفاده کنید ولی از بند جوراب یا جوراب کشباف بلند استفاده نکنید.

در هنگام نشستن به مدت طولانی پاها را بالاتر از باسن قرار دهید. پاها را از بستر بلند کنید. رژیم غذایی رژیم غذایی خاصی ندارد. در چه شرایطی باید به پزشک مراجعه نمود؟

در چه شرایطی باید به پزشک مراجعه نمود؟ اگر شما یا یکی از اعضای خانواده تان علایم ترومبوز ورید عمقی را داشته باشید.

اگر موارد زیر در طول درمان رخ دهند: – خونریزی غیرمنتظره از هر مکان – درد قفسه سینه – سرفه خونی – تنگی نفس – تداوم یا افزایش تورم و درد على رغم درمان

اگر دچار علایم جدید و غیر قابل توجیه شده اید. داروهای مورد استفاده در درمان ممکن است عوارض جانبی تولید کنند.

اصول کلی

آزمون های تشخیصی می توانند شامل ونوگرافی (رادیوگرافی وریدها)، سونوگرافی و پلتیسموگرافی (میزان خونی را که از اندام عبور می کند، اندازه می گیرد) باشند.

اگر لخته ها کوچک، محدود به ساق بوده و بیمار توانایی حرکت داشته باشد، درمانی لازم نیست. لخته ها غالبا خود به خود رها می شوند.

برای اکثر بیماران بستری شدن به خاطر تزریق ضد انعقادها و مشاهده عوارض لازم است.

در بیماران خاص، اقدام جراحی برای کار گذاشتن یک دستگاه غربال («چتر») در ورید اجوف تحتانی (ورید اصلی که به ریه ها وارد می شود) برای به دام انداختن لخته ها قبل از رسیدن به ریه ها

داروها ضد انعقاد داخل وریدی برای پیشگیری از گسترش لخته ها ممکن است داروهای حل کننده لخته تجویز شوند که به طور فعال، لخته ها را حل می کنند.

رو دایرة المعارف دانستنیهای پزشکی ریه برود. این حالت متفاوت از لخته های موجود در وریدهای سطحی است که در آن به ندرت لوزه ها رها می شوند. معمولا ساق یا پایین شکم را درگیر می کند ولی گاهی سایر وریدهای بدن را مبتلا می کند. در افراد بالای ۶۰ سال شایع تر است.

علایم شایع گالی بدون علامت

تورم و درد در ناحیه ای که توسط ورید تخلیه می شود (معمولا مچ پا، ساق یا ران). تورم در انتر است توانی هر چیزی در زیر لخته را شامل می شود و به انگشتان پا گسترش می یابد.

تور اربیت به لمس و قرمزی نواحی آسیب دیده ناراحتی یا درد در راه رفتن. ناراحتی با استراحت بهبود نمی یابد. درد هنگام بلند کردن اندام تحتانی و خم کردن پا (گاهی اوقات) تب (گاهی اوقات) افزایش ضربان قلب (گاهی اوقات) علل

تجمع خون در ورید که مکانیسم های لخته کننده خون را بر می انگیزد. تجمع ممکن است پس از استراحت طولانی در بستر به دنبال جراحی یا در اثر بیماری ناتوان کننده مثل حمله قلبی، سکته مغزی یا شکستگی استخوان رخ دهد.

عوامل تشدید کننده بیماری افراد بالای ۶۰ سال

استفاده از استروژن موجود در قرص های ضد بارداری خوراکی یا برای جایگزینی پس از با آسکی. این امر به وينه در صورت استفاده از استروژن همراه با سیگار کشیدن خطرناک

جراحی المانجه

بارداری

السرطان اختلالاتی چون نارسایی قلبی، سکته مغزی و پلی سیتمی (افزایش غلظت خون)

 

مرکز تخصصی درمان بیماریهای نشیمنگاهی

 

ما توانسته ایم با بهره گیری از بهترین و برترین دستگاه های روز دنیا در محیطی کاملا بهداشتی توسط کادری مجرب و حرفه ای و همچنین پزشک متخصص اقدام به درمان بیماری های نشیمنگاهی از جمله درمان بواسیر ، درمان شقاق ( درمان فیشر ) ، درمان کیست مویی ، درمان فیستول ، درمان توده های ناحیه تناسلی ، درمان زگیل تناسلی به طور تخصصی و بدون درد و بیهوشی نموده و رضایت بیماران عزیز را جلب نمائیم و در سریع ترین زمان ممکن آن ها بهبود دهیم.

 



:: برچسب‌ها: بیماری ابسه مقعدی , زگیل تناسلی , بیماری نشیمنگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

25 طراحی سایت لوکس با ایده های جدید : به این 25 طراحی وب سایت لوکس نگاهی بیندازید و یاد بگیرید که چگونه خودتان طرح بندی و گرافیکی زیبا ایجاد کنید. این طراحی وب سایت های لوکس متعلق به انواع مختلف محصولات لوکس ، از ساعت های گران قیمت ، پوشاک ، هتل ها و موارد دیگر.

همه این وب سایت ها مشترک هستند. آنها دارای چیدمان های تمیز ، پالت های رنگی زیبا و تایپوگرافی زیبا هستند. تصاویر نیز بسیار با کیفیت هستند و به نظر حرفه ای می رسند.

آنها را تجزیه و تحلیل کنید ، ببینید آنها چه مشترکاتی دارند و از الهامات لازم برای پروژه های طراحی وب سایت لوکس آینده خود بهره مند شوید!

 

 

 

طراحی سایت ساعتهای امگا

وب سایت ساعتهای Omega شما را با یک نمایش پرده ای تمام صفحه بزرگ استقبال می کند. اگر همچنان در این صفحه وب حرکت می کنید ، یک طراحی مدرن و مینیمالیستی پر از عکس ها و فیلم های کوچک بزرگ مشاهده خواهید کرد.

طراحی وب سایت 8050 A1A Vero

این وب سایت بر ارائه مجموعه ای مجلل از 18 اقامتگاه اقیانوس در ساحل ورو تمرکز دارد. وب سایت بسیار درجه یک به نظر می رسد و به عنوان اولین چیزی که بازدید کننده می بیند ، دارای یک عکس تمام صفحه است. این یک طرح طراحی وب بسیار زیبا و حرفه ای است که از تایپوگرافی و جزییات آبی روشن و بزرگ و برخی تصاویر افقی بسیار زیبا استفاده می کند.

طراحی سایت محرمانه کارولینا هرا

وب سایت کارولینای هرا طرحی مدرن و مینیمالیستی دارد که از تصاویر کوچک برای محصولات خود استفاده می کند. همچنین دارای یک نوار لغزنده ساده و تمام عیار در صفحه اصلی است.

طراحی سایت Château d'Yque

Château d’Yquem مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات شماست  و مطمئناً این وب سایت آن را اثبات می کند. این وب سایت بسیار زیبا است و محتوا را به روشی چشم نواز و حرفه ای ارائه می دهد.

طراحی وب سایت های لوکس و هتل های کانسیلر

بیشتر مردم شروع به تماشای فیلم و به اشتراک گذاری gif می کنند. مردم از همیشه جذابتر از همیشه حرکت می کنند و زمان آن فرا رسیده است که طراحان شروع کنند که حرکت را در آثار خود بگنجانند. این وب سایت نمونه ای عالی از این روند است! هتل ها و استراحتگاه های Constance مکانهای بسیار زیبایی را از سراسر جهان ارائه می دهد می توانید از این وب سایت شگفت انگیز الهام بگیرید.

طراحی سایت Giampiero Bodino

طراحان در حال شروع به نشانه هایی از دنیای هنرهای زیبا برای خلق آثار زرق و برق دار هستند که به نظر می رسد درست از موزه لوور بیرون آمده اند. قلم موهای نمایشی و آهنگسازی که تقلید از نقاشی ها سنگ بنای این روند است. هنگامی که به طرز ماهرانه اجرا شود ، این روند می تواند یک شاهکار مدرن باشد. در این وب سایت ، تعدادی از بهترین جواهرات جهان را مشاهده می کنید که همگی به شکلی زیبا ارائه شده اند. این وب سایت با یک تصویر بزرگ دست ساز از عناصر باروک و مجسمه های ایتالیایی و به دنبال آن طراحی مینیمالیستی ، شما را جذب می کند. روش ارائه مطالب وب سایت شبیه به طرح وبلاگ است و هر مجموعه یک فیلم مربوط به خود را دارد.

 

طراحی وب سایت های لوکس Aristo - Sloane Square

به بهترین آپارتمان های لندن نگاهی بیندازید. نه میدان اسلون 48 خانه بسیاری از بهترین خانه های مد جهان است. این وب سایت از تصاویر کوچک تصاویر بزرگ استفاده می کند. هر تصویر متن خود را دنبال می کند.

طراحی سایت هودینکی HODINKEE - اخبار ساعت

در این وب سایت ، شما می توانید بهترین ساعتهای ساخته را خریداری کنید و اطلاعاتی راجع به ساعتها بدانید.

طراحی سایت هتل گراند یک ویلا فلترینلی

اگر می خواهید در یک وب سایت کار کنید که بر ارائه مکان رویایی تمرکز دارد ، این مثال می تواند منبع الهام بخش باشد. این وب سایت از تصاویر و فیلم های تمام صفحه برای جلب توجه بازدید کنندگان استفاده می کند و ظاهری زیبا دارد.

طراحی وب سایت گیت کینگ

وب سایت Kings Gate مدرن به نظر می رسد و 100 آپارتمان اعم از استودیوها تا پنت هاوس های چهار خوابه را ارائه می دهد. این محتوا را به زیبایی ، از طریق تصاویر بزرگ و تایپوگرافی برهنه استفاده می کند.

وب سایت  لوکس Vogue

Vogue یکی دیگر از نمونه های جالب طراحی وب سایت لوکس است. وب سایت از یک قالب شبکه ساده استفاده می کند ، که کار طراح را نشان می دهد. سادگی طرح اجازه می دهد تا تصاویر تأثیر بیشتری داشته باشند. این یکی از بهترین مجلات مد در خارج از کشور است و وب سایت Vogue بسیار عالی به نظر می رسد. اطلاعاتی راجع به آخرین روندها کسب کنید و این سایت را ببینید.

طراحی سایت فابرکاستل

فابر-کاستل بر ارائه ابزارهای نوشتن و لوازم جانبی تمرکز دارد و وب سایت این شرکت به طور قطع نمونه ای است که ارزش آن را در پروژه های آینده دارد. از یک طراحی مینیمالیستی با پس زمینه خاکستری روشن استفاده می کند تا تصاویر رنگارنگ از هم جدا شوند.

وب سایت درجه یک جورج جنسن

می توان چیزهای زیادی را برای یک طراح گفت که می تواند به سادگی با استفاده از یک طرح رنگی تک رنگ ، یک طراحی زیبا ایجاد کند. کار ساده ای نیست زیرا رنگ یکی از مهمترین جنبه های طراحی است. اما یک طرح رنگی تک رنگ با کمی خلاقیت می تواند به راحتی درام و علاقه ایجاد کند. اگر می خواهید نمونه های ظریف تری از وب سایت های مجلل ، به وب سایت جورج جنسن مراجعه کنید. این شرکت جواهرات لوکس ، لوازم جانبی و موارد دیگر تولید می کند.

 

وب سایت هتل های Baccarat

تایپوگرافی می تواند طرحی را ایجاد یا شکسته کند.. تایپوگرافی دیگر به معنای زیبا کردن کلمات نیست. این در مورد بیان است. به عنوان مثال به وب سایت Baccarat Residences نگاهی بیندازید. این شرکت دارای 60 اقامتگاه تماشایی است که می توانید آن را اجاره یا بخرید و همچنین یک وب سایت واقعاً زیبا با انتخاب تایپوگرافی عالی.

طراحی وب سایت دوچرخه سواری جهانی رافا

حتما از طراحی این وب سایت بهره ببرید .مجموعه جدید رافا را بررسی کنید یا نگاهی دقیق تر به وب سایت این شرکت بیندازید. در این وب سایت ، می توانید جدیدترین لوازم جانبی دوچرخه سواری خریداری کرده یا از طرح وب سایت این وب سایت الهام بگیرید.

وب سایت مدرن DuJour

این نمونه دیگری از چگونگی تایپوگرافی امسال در طراحی است. DuJour دقیقا همان جایی است که لوکس در آن زندگی می کند و می توانید از لحظه ورود به این وب سایت متوجه شوید. طرح طراحی وب سایت روی یک پس زمینه سفید با تصاویر و جزئیات حساس متمرکز است. مطالب با ظرافت به بازدید کنندگان ارائه می شود.

وب سایت های لوکس افتخارات

سایت افتخارات یک وب سایت لوکس دیگر است که بازدید کنندگان را با یک عکس بزرگ تمام صفحه استقبال می کند. این رستوران متعلق به سرآشپز معروف مشهور مارتین ویشارت است و مطمئناً هنگام پیمایش از طریق این سایت گرسنه خواهید شد.

سایت ورتو

در مثال بالا ، طراح عمدا از یک فونت بزرگ ، اما نسبتاً ساده استفاده می کند. بلافاصله جلب توجه می کند. در وب سایت Vertu ، می توانید برخی از بهترین تلفن های همراه لوکس را که توسط صنعتگران انگلیسی با استفاده از مواد گران قیمت و فناوری برش دستی ساخته شده اند ، بررسی کنید.

طراحی وب سایت مد Kors

از این وب سایت شگفت انگیز و برخی از لوکس ترین موارد مد در جهان دیدن کنید. Destination Kors یک وب سایت واقعا زیبا و زیبا است که در ارائه بهترین محصولات آنها تمرکز دارد.

وب سایت های لوکس میلیاردر

و اگر مشتاق زندگی خوب هستید ، چگونه از این وب سایت مطلع شوید. آخرین مقالات مربوط به هنر ، انسان دوستانه ، مسافرت و موارد دیگر را در این وب سایت بیابید و بخوانید.

 

وب سایت تعطیلات لوکس Carrier

طراحی این وب سایت قطعاً لوکس و چشم نواز است. اگر قصد دارید تعطیلات لوکس بعدی خود را انتخاب کنید ، ممکن است بخواهید Carrier را چک کنید.

وب سایت مونوکل

طرح های رنگی جسورانه مدتی است که محبوب هستند ، و به دلایل خوبی - رنگ های روشن و پر جنب و جوش برای توجه بیننده التماس می کنند. یک طرح رنگی چشم نواز واقعاً می تواند یک ظاهر طراحی را ایجاد کند. این طراحی وب سایت از رنگها به طرز استادانه ای استفاده می کند. در Monocle می توانید مقاله هایی درباره کتاب ، لباس ، راهنماهای مسافرتی و موارد دیگر بخوانید. این وب سایت داستان ها و مقالات برتر را ارائه می دهد.

سایت Minuty - Minuty S.A

این طراحی بسیار ساده است ، اما آنچه که آن را بسیار ویژه می کند استفاده از فضای خط و منفی برای تقلید از عمق است. خطوط پس زمینه با سایر عناصر طراحی به زیبایی در هم تنیده می شوند. در این وب سایت مجلل ، ممکن است مکان تعطیلات بعدی خود را پیدا کنید. Château Minuty قطعاً مکانی لوکس است و وب سایت مطمئناً آن را اثبات می کند.

طراحی وب سایت Cheval Blanc Randheli

از یک نمایش پرده ای بزرگ تمام صفحه و موسیقی پس زمینه ای آرام استفاده می کند و اگر به دنبال ایده های تعطیلات بیشتری هستید ، به این وب سایت نگاهی بیندازید

وب سایت مجله Vanity Fair France

Vanity Fair نمونه دیگری از یک وب سایت لوکس است. اگر می توانید در وب سایت یک مجله کار کنید ، می تواند یک منبع الهام بخش باشد.

 



:: برچسب‌ها: تبلیغات در گوگل , طراحی وب سایت , ارسال ایمیل انبوه , سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane
 

فایبرسمنت مدرن ترین متریال برای نمای ساختمان : ساختمانی که در تصویر مشاهده می کنید از سه بخش اساسی تشکیل شده است، یک ساختمان چند منظوره منفعل ، با سایبان و پارکینگ زیرزمینی. یکی از مولفه های اساسی این ساختمان مربع بودن و طراحی نمای بیرونی آن با فایبرسمنت خاکستری در اندازه های مختلف و پنجره های چوبی براق می باشد .

فایبرسمنت مدرن ترین متریال برای نمای ساختمان

استحکام و مقاومت در برابر رطوبت چیزی است که فایبر سمنت را به یک انتخاب عالی برای مناطق مستعد گردباد و طوفان تبدیل کرده است. باد و گازهای زیاد می توانند نمای وینیل یا آلومینیوم را به طور کامل از بین ببرند در حالی که فایبر سمنت با دوام تر است. این نه تنها برای مالکان خانه عالی است بلکه برای پیمانکارانی که نیازی به استفاده از وقت و منابع ارزشمند در ساخت تعمیر فایبر سمنت برای مشتریان خود ندارند نیز مناسب است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این ساختمان در میدان مرکزی شهر قرار دارد و به گونه ای طراحی شده است که دوچرخه سواران و اتومبیل ها به راحتی می توانند از زیر آن عبور کنند.

فایبرسمنت برد کنامیت، ضد آب، سبک و ارزان

صفحات سیمانی سمنت برد «فایبر سمنت برد»، یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، کنامیت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی کنامیت، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ساختمان ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است.

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد ، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند .
 

واحد تحقيق و توسعه شركت رزين چوب راش به عنوان یک واحد نمونه در تولید فایبر سمنت از برترین های این رده می باشد . این شرکت موفق به توليد محصول جديدي به نام کنامیت ( فايبر سمنت برد ) گرديده است . هدف از توليد صنعتی پانل سيمان اليافی ( فایبر سمنت برد ) در جهت صنعتی سازی ساختمان و دورشدن از ساخت و ساز سنتی می باشد كه باعث حذف كارهای اضافی شده و موجب سبک سازی ساختمان می گردد.



:: برچسب‌ها: فایبرسمنت ایرانی , فایبرسمنت برد , فایبرسمنت ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane
 

طرز تهیه شوید پلو با ماهی مجلسی و خوشمزه : سبزی پلو با ماهی یکی از انواع پلو های خوشمزه و محبوب ایرانی است که اغلب آن را به عنوان شام شب عید می‌ شناسیم. سبزی پلو را با گوشت، مرغ و ماهی سرو می‌ کنند که در حال حاضر در بیشتر مجالس عروسی و میهمانی های خانوادگی این غذا سرو می شود. پس چه بهتر است با برنج ایرانی و ماهی درست شود.

طرز تهیه شوید پلو با ماهی مجلسی و خوشمزه

برنج ايراني در واقع يکي از محصولاتي است که طرفداران زيادي دارد و در سفره هاي ايراني با عطر و طعم خاصي که پس از پخت به ارمغان مي آورد به عنوان يکي از غذا هاي اصلي نقشي مهم ايفا مي کند. از اين رو خرید برنج ايراني از نوع با کيفيت و خوش پخت آن مي تواند تاثير زيادي در تهيه يک غذاي خوب داشته باشد.

 

ويژگي هاي يک برنج مرغوب

ويژگي هاي مهمي از قبيل عطر و طعم برنج، دانه بلند بودن آن و ظاهر مناسب برنج همين طور پخت مطلوب مي تواند به عنوان مشخصه هاي بارز در شناخت کيفيت برنج تلقي شود.

برنج‌ هاي ايراني با برند هاي متفاوتي به بازار عرضه مي ‌شوند. برنج هاشمي، صدري، علي‌ کاظمي، ندا، خزر، طارم، شيرودي و… بخشي ‌از معروف ‌ترين برنج‌ هاي ايراني هستند.

برنج‌ ها به ‌واسطه نوع بذرشان به دو دسته پر محصول و کم ‌محصول تقسيم‌ بندي مي ‌شوند که برای نمونه برنج طارم هاشمي و صدري به ‌خاطر محصول خوبي که مي ‌دهند در دسته برنج‌ هاي پر محصول قرار گرفته‌اند.

مواد لازم برای تهیه سبزی پلو مجلسی

سبزی پلویی 1/3 مقدار برنج
برنج برای هر نفر 1 پیمانه
روغن به میزان لازم
نمک به میزان لازم
زعفران به میزان لازم

مواد لازم برای تهیه ماهی قزل آلا سرخ شده

ماهی قزل آلا متوسط 2 عدد
پیاز 2 عدد
آبلیمو نصف فنجان
نمک، فلفل، پودر سیر به میزان لازم
زعفران دم‌ کرده به میزان لازم

 

طرز تهیه سبزی پلو مجلسی

  1. برای تهیه سبزی پلو مجلسی برنج را از 2-3 ساعت قبل پاک کرده، بشویید همراه با کمی نمک خیس کنید. اگر بتوانید برای طبخ سبزی پلو مجلسی از برنج شمال استفاده کنید، عطر بی‌ نظیر این غذا را هرگز فراموش نخواهید کرد.
  2. موقع شروع پخت غذا، یک قابلمه مناسب برداشته و در آن آب بریزید و روی حرارت بگذارید تا آب به جوش بیاید.
  3. وقتی آب به جوش آمد، برنج خیس داده را داخل آب بریزید و مقداری نمک به آن اضافه کنید.
  4. برای خوش‌ عطر و خوش‌ طعم‌ تر شدن سبزی پلو، وقتی برنج در حال جوشیدن است مقدار کمی زعفران دم‌ کرده به آب برنج اضافه کنید.
  5. بعد از چند دقیقه (بسته به نوع برنج) یکی از دانه‌ های برنج را بردارید و با ناخن نصف کنید، اگر به اندازه یک نقطه سفید وسط برنج، خام بود، وقت آبکش کردن برنج است.
  6. حالا برنج را آبکش کنید و ته قابلمه، در صورت تمایل ته ‌دیگ مورد نظر خود را انداخته و یا فقط روغن بریزید و برنج و سبزی پلویی را که از قبل ساطوری و آماده ‌کردید، به طور لایه‌ لایه کف قابلمه بریزید. 
  7. درب قابلمه را ببندید و حرارت زیر قابلمه را ابتدا زیاد کنید تا برنج بخار بگیرد.
  8. بعد از اینکه صدای جلز و ولز از قابلمه شنیدید، به اندازه یک استکان آب ولرم و یک قاشق روغن دور تا دور برنج داخل قابلمه بریزید و حرارت را کم کنید.
  9. روی قابلمه دم ‌کنی قرار دهید و در آن را ببندید و حدود 30 دقیقه صبر کنید تا برنج با حرارت بسیار ملایم دم بکشد. 

در فاصله ‌ای که برنج در حال دم‌ کشیدن است، نوبت طبخ ماهی است. شما برای تهیه سبزی پلو ماهی از هر ماهی که دوست داشته باشید می‌ توانید استفاده کنید اما توصیه می ‌شود ماهی انتخاب کنید که تا حد امکان تیغ نداشته باشد و خوردن آن همراه با برنج برای همه به خصوص کودکان راحت باشد. 

طرز تهیه ماهی قزل آلا سرخ شده

اکثر افراد برای کنار سبزی پلو مجلسی از ماهی سالمون، قزل آلا، ماهی سفید، ماهی شیر، ماهی تیلا پیا و … استفاده می‌ کنند. در اینجا انتخاب ما، ماهی قزل آلاست که طعم بسیار خوبی دارد و در صورتی که به درستی طبخ شود، به هیچ وجه بوی ضخم ماهی را احساس نخواهید کرد.

  1. برای تهیه ماهی قزل آلا سرخ‌ شده، ابتدا ماهی ‌ها را خوب پاک کرده و تمیز کنید و استخوان ‌ها و تیغ‌ های آن را تا حد امکان جدا کنید.
  2. 2 عدد پیاز را رنده کرده و یا خیلی ریز خرد کنید.
  3. نمک، پودر سیر، فلفل، آبلیمو و زعفران دم ‌کرده را به پیازها اضافه کنید.
  4. این مواد را داخل یک ظرف گود و پهن ریخته و ماهی‌ ها را حدود 1 ساعت داخل این ترکیب قرار دهید به طوری که تمام سطح ماهی به این مواد آغشته شود. 
  5. بعد از حدود 1 ساعت، ماهی را از داخل مواد درآورده و سعی کنید تمام پیازهای چسبیده به ماهی ‌ها را جدا کنید تا موقع سرخ ‌کردن نسوزند.
  6. حالا داخل یک تابه بزرگ، به مقدار لازم روغن بریزید و وقتی روغن حسابی داغ شد، ماهی ‌ها را داخل روغن سرخ کنید. 

 

حالا که ماهی ‌ها سرخ شده و سبزی پلو هم آماده شده، وقت آن است که غذا را سرو کنید. بهتر است یک دیس بزرگ و زیبا انتخاب کرده و سبزی پلو را داخل آن بکشید و چند قاشق از پلو را با زعفران دم ‌کرده مخلوط کنید و روی پلو بریزید. ماهی ‌های سرخ‌ شده را نیز روی برنج و یا کنار برنج قرار دهید و غذا را با برش ‌های لیمو ترش و چند برگ جعفری تزیین کنید.



:: برچسب‌ها: خرید برنج عمده , خرید برنج , برنج طارم , برنج ندا , ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane
 

اسیدوز چیست؟ زمانی که کلیه ها و ریه های شما در کنترل اسیدیته بدن موفق عمل نکنند، مایعات بدن شما حاوی اسید زیادی می شود، که به این حالت، اسیدوز می گویند. بدن، در بسیاری از فرآیندهای خود ، اسید تولید می کنند. ریه ها و کلیه های شما معمولاً می توانند عدم تعادل pH جزئی را جبران کنند ، اما در صورتی که میزان اسیدوز بالا باشد، منجر به تجمع بیش از حد اسید در بدن شما می شود که در نتیجه بدن توانایی ایجاد تعادل pH را نخواهد داشت.

میزان اسیدیته خون شما با تعیین pH آن اندازه گیری می شود. PH پایین تر به این معنی است که خون شما اسیدی تر است ، در حالی که pH بالاتر به معنای قلیایی تر بودن خون شما است. pH خون شما باید در حدود 7.36 باشد.

طبق گفته انجمن آمریکایی شیمی بالینی (AACC) ، اسیدوز با pH برابر یا پایین تر از 7.35 روی می دهد.. آلکالوز (قلیایی شدن) با سطح pH برابر یا بالاتر 7.45 مشخص می شود. اگرچه به نظر ناچیز است، اما این اختلافات عددی می تواند جدی باشد. اسیدوز می تواند منجر به بروز بسیاری از مشکلات سلامتی شود و حتی می تواند تهدید کنند زندگی باشد.

علل اسیدوز

دو نوع اسیدوز وجود دارد که هر کدام دلایل مختلفی دارند. بسته به علت اصلی اسیدوز ، نوع اسیدوز به عنوان اسیدوز تنفسی یا اسیدوز متابولیک طبقه بندی می شود.

اسیدوز تنفسی

اسیدوز تنفسی وقتی بیش از حد CO2 در بدن ایجاد می شود. به طور معمول ، ریه ها هنگام تنفس ، CO2 را از بین می برند. با این حال ، گاهی اوقات بدن شما نمی تواند از میزان کافی CO2 خلاص شود. این ممکن است به دلیل:
1.  شرایط مزمن تنفسی ، مانند آسم
2.  آسیب به ریه ها
3.  چاقی ، که می تواند تنفس را دشوار کند
4.  سوء استفاده از آرام بخش
5.  استفاده بیش از حد از الکل
6.  ضعف عضلات در قفسه سینه
7.  مشکلات سیستم عصبی
8.  ساختار ریه تغییر شکل یافته

اسیدوز متابولیک

اسیدوز متابولیک به جای ریه ها در کلیه ها شروع می شود. هنگامی اتفاق می افتد که آنها به اندازه کافی اسید را از بین نبرند یا خیلی زیاد آن را از بین ببرند. سه شکل عمده اسیدوز متابولیک وجود دارد:

اسیدوز دیابتیک، در مبتلایان به دیابت مشاهده می شود که به خوبی کنترل نشده باشند. اگر بدن شما به اندازه کافی انسولین نداشته باشد ، کتون ها در بدن شما ساخته می شوند و خون شما را اسیدی می کنند.

اسیدوز هیپرکلورمیک، ناشی از از بین رفتن بی کربنات سدیم است که عامل خنثی نگه داشتن خون می باشد. اسهال و استفراغ می توانند باعث این نوع اسیدوز شوند.

اسیدوز لاکتیک، هنگامی که اسید لاکتیک زیادی در بدن شما وجود دارد رخ می دهد. علل آن می تواند شامل فعالیت های ورزشی، مصرف مزمن الکل ، نارسایی قلبی ، سرطان ، تشنج ، نارسایی کبد ، کمبود اکسیژن طولانی مدت و قند خون پایین باشد.

اسیدوز توبولار، زمانی اتفاق می افتد که کلیه ها قادر به دفع اسیدها در ادرار نیستند. این باعث می شود خون اسیدی شود.

 

عوامل خطر اسیدی شدن بدن

عواملی که می توانند در خطر اسیدوز شما نقش داشته باشند عبارتند از:
1.  یک رژیم غذایی پرچرب که کم کربوهیدرات است
2.  نارسایی کلیه
3.  چاقی
4.  کم آبی
5.  آسپرین یا مسمومیت با متانول
6.  دیابت

علائم اسیدوز در بدن

هر دو اسیدوز تنفسی و متابولیک علائم زیادی دارند. اما علائم اسیدوز براساس علت آن متفاوت است.
برخی از علائم رایج اسیدوز تنفسی شامل موارد زیر است:
1.  خستگی یا خواب آلودگی
2.  زود  خسته می شوید
3.  گیجی
4.  تنگی نفس
5.  خواب آلودگی
6.  سردرد

برخی از علائم متداول اسیدوز متابولیک شامل موارد زیر است:

1.  تنفس سریع و کم عمق
2.  گیجی
3.  خستگی
4.  سردرد
5.  خواب آلودگی
6.  عدم اشتها
7.  زردی
8.  افزایش ضربان قلب

روش های آزمایش و تشخیص اسیدوز

اگر فکر می کنید ممکن است اسیدوز داشته باشید ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید. تشخیص زودرس می تواند تفاوت زیادی در بهبودی شما ایجاد کند.
پزشکان اسیدوز را با یک سری آزمایش خون تشخیص می دهند. گاز خون شریانی به میزان اکسیژن و دی اکسید کربن موجود در خون شما نشان می دهد. همچنین pH خون شما را نشان می دهد. یک صفحه اصلی متابولیک عملکرد کلیه و تعادل pH شما را بررسی می کند. همچنین میزان کلسیم ، پروتئین ، قند خون و الکترولیت شما را اندازه گیری می کند. اگر این آزمایش ها با هم انجام شوند ، می توانند انواع مختلف اسیدوز را شناسایی کنند.
اگر به اسیدوز تنفسی مبتلا شده باشید ، پزشک می خواهد سلامت ریه های شما را بررسی کند. این ممکن است شامل اشعه X قفسه سینه یا آزمایش عملکرد ریوی باشد.
اگر اسیدوز متابولیک مشکوک است ، باید یک نمونه ادرار بدهید. پزشکان pH را بررسی می کنند تا ببینند آیا اسیدها و پایه ها را به درستی از بین می برید یا خیر. آزمایش های اضافی ممکن است لازم باشد تا علت اسیدوز شما مشخص شود.

درمان اسیدوز

پزشکان معمولاً باید بدانند که علت اسیدوز شما برای تعیین نحوه درمان آن چیست. با این حال ، برخی از درمان ها می توانند برای هر نوع اسیدوز استفاده شوند. به عنوان مثال ، پزشک شما ممکن است بی کربنات سدیم (جوش شیرین) برای افزایش pH خون شما به شما بدهد. این می تواند به صورت دهان یا با قطره داخل وریدی (IV) انجام شود. درمان سایر انواع اسیدوز می تواند مستلزم معالجه علت آنها باشد و یا از شما بخواهد مصرف غذاهای قلیایی و یا نوشیدن آب قلیایی را در رژیم خود بگنجانید.

 

اسیدوز تنفسی

درمان این بیماری معمولاً برای کمک به ریه های شما طراحی شده است. به عنوان مثال ، ممکن است داروهایی برای رقیق کردن مجاری هوایی به شما داده شود. همچنین ممکن است به شما اکسیژن یا دستگاه فشار مستمر هوایی مثبت (CPAP) داده شود. در صورت داشتن انسداد هوایی یا ضعف عضلانی ، دستگاه CPAP می تواند به شما در تنفس کمک کند.

اسیدوز متابولیک

انواع خاص اسیدوز متابولیک هر کدام درمان خاص خود را دارند. به مبتلایان به اسیدوز هیپرکلورمیک ممکن است بی کربنات سدیم داده شود. اسیدوز ناشی از نارسایی کلیه با سدیم سیترات قابل درمان است. افراد دیابتی مبتلا به کتواسیدوز مایعات IV و انسولین را برای تعادل در pH آنها دریافت می کنند. درمان اسیدوز لاکتیک بسته به علت ممکن است شامل مکمل های بی کربنات ، مایعات IV ، اکسیژن یا آنتی بیوتیک ها و آب قلیایی باشد.

عوارض اسیدوز

بدون درمان سریع ، اسیدوز ممکن است به عوارض بهداشتی زیر منجر شود:
1.  سنگ کلیه
2.  مشکلات مزمن کلیه
3.  نارسایی کلیه
4.  بیماری استخوان
5.  رشد تاخیری

پیشگیری از اسیدوز

شما به طور کامل نمی توانید از اسیدوز جلوگیری کنید. با این حال ، مواردی وجود دارد که می توانید برای کاهش ریسک خود انجام دهید.
برای کاهش خطر اسیدوز تنفسی می توانید موارد زیر را انجام دهید:

آرام بخش را طبق تجویز مصرف کنید و هرگز آنها را با الکل مخلوط نکنید.

سیگار نکشید. سیگار کشیدن می تواند به ریه های شما آسیب برساند و تنفس را کمتر موثر کند.

وزن سالم خود را حفظ کنید. چاقی می تواند تنفس را برای شما سخت تر کند.

برای کاهش خطر اسیدوز متابولیک می توانید موارد زیر را انجام دهید:

هیدراته بمانید. مقدار زیادی آب و مایعات قلیایی دیگر بنوشید.

کنترل دیابت خود را حفظ کنید. اگر میزان قند خون خود را به خوبی مدیریت کنید ، می توانید از کتواسیدوز جلوگیری کنید. نوشیدن الکل را متوقف کنید.



:: برچسب‌ها: اب قلیایی یعنی چه , اب قلیایی اصلی , اب قلیایی یونیزه , اب قلیایی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane
 

خواص ویژه چای عناب در طب سنتی : میوه عناب که با نام زیزیفوس نامیده می شود، یک میوه گردویی مشابه با خرما و انجیر است. این میوه ها ،غنی از کربوهیدرات ها هستند و همینطور مقادیر زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی را دارا میباشند. در ۱۰۰ گرم عناب خشک شده، در مجموع ۳۵۰ کالری وجود دارد عناب خشک شده حاوی ۸۴ گرم کربوهیدرات، ۷٫۳ گرم پروتئین، ۴ گرم فیبر رژیمی و ۱٫۲ گرم چربی است ؛ این میوه ،حاوی حدود ۳۰۰ میلی گرم ویتامین C, و ۱۲۵ میلی گرم ویتامین A و ۲٫۸ میلی گرم نیاسین، ۰٫۲ میلی گرم ریبوفلاوین، ۰٫۱ میلی گرم تیامین، ۱۰۵۰ میلی گرم پتاسیم ، ۱۶۸ میلی گرم فسفر، ۱۳۰ میلی گرم کلسیم، ۱۲ میلی گرم سدیم و ۳٫۵ میلی گرم آهن است. عناب خشک ،همچنین حاوی طیف گسترده ای از مواد شیمیایی غنی از آنتی اکسیدان، از جمله ساپونین ها و فلاونوئیدها است.

خواص ویژه چای عناب در طب سنتی

استفاده از عناب خشک در طب سنتی برای درمان آلرژی ها، اضطراب، افسردگی، اسهال، خشکی پوست بدن ، خستگی، فشار خون بالا، بی خوابی، عرق شبانه، درد، تنگی نفس، و استرس مورد استفاده قرار میگیرد.

مزایای چای عناب در طب سنتی

میوه ها که برای تهیه چای استفاده می شوند، شامل برخی از فنل ها، فلاونوئیدها و ویتامین C می باشند. این مواد مغذی، آنتی اکسیدان هایی هستند، که سلول ها را در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کنند. که سبب آسیب می شوند و ممکن است ، دارای بخشی از مسمومیت های پیری و همچنین بیماری های مزمن ، مانند: بیماری قلبی و سرطان باشد.

طرز تهیه چای عناب در طب سنتی

چای عناب بسیار موثر برای بدن و دوری از سرطان باشد . عناب میوه اي شیرین و خوش طعم هست. عناب را «خرمای قرمز» و «خرمای چینی» نیز می نامند. عناب از نظر طب سنتی ایران طبیعت معتدل دارد و به عقیده ابوعلی سینا کمی سرد می باشد.

عناب را شسته و خیس کنید. سپس هسته آن را بیرون آورده میوه عناب راه خرد کرده و داخل یک قوری ریخته و آب با دمای ۸۰ درجه سانتیگراد به آن اضافه کنید و اجازه دهید که به مدت ۱۵ دقیقه دم بکشد. به علت شیرین بودن دانه هاي عناب نیازی به شیرین کردن نمی باشد و در صورت تمایل میتوانید چند قطره آب لیمو ترش به چای عناب اضافه کنید.

 

خواص ویژه چای عناب در طب سنتی

برای رفع استرس و اضطراب خوب هست. به علت دارا بودن آنتی اکسیدان ها، روند پیری پوست را کاهش می ‌دهد. به علت داشتن لعاب چندان، نرم کننده سینه و ملین هست.

کاهش دهنده فشار خون است. عناب کمک به هضم غذا می ‌کند و تصفیه کننده خون هست. گرفتگی صدا را برطرف میکند و موجب تقویت دستگاه گوارشی میشود.

عصاره عناب مهارکننده سلول هاي سرطان خون هست زیرا به علت داشتن ویتامین C و آنتی اکسیدان، مانع از رشد و حرکت رادیکال هاي آزاد و در نتیجه کمک به بازرسی و رشد تومور و سلول هاي سرطانی هست.

موارد منع مصرف چای عناب در طب سنتی :

افرادی که از نفخ بیش از حد، انگل هاي روده اي و خلط بیش از حد رنج می‌ برند، بهتر هست گذشته از مصرف عناب با دکترطب سنتی مشورت کنند. مصرف عناب برای زنان  باردار باید با آگاهی دکتر انجام شود. مصرف چندان چای عناب برای افرادی که دچار غلظت خون می باشند پیشنهاد نمیشود.



:: برچسب‌ها: طب سنتی در گرگان , دکتر ملاحی , طب سوزنی در گرگان , طب گیاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : irane

RS7 اسپرت‌بک با بهره‌گیری از قدرت خارق‌العاده‌، تنها در ۳.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و بیشینه‌ی سرعت به‌صورت الکترونیکی در ۲۵۰ کیلومتربرساعت محدود شده است. با استفاده از بسته‌‌های سفارشی داینامیک و داینامیک پلاس، بیشینه سرعت به ترتیب به ۲۸۰ و ۳۰۵ کیلومتربرساعت افزایش می‌یابد. همانند مدل RS6 آوانت، آئودی RS7 اسپرت‌بک نیز از سیستم تعلیق بادی بهره می‌برد.

RS7 اسپرت‌بک در حالت عادی، ۲۰ میلی متر ارتفاع کمتر نسبت به مدل استاندارد A7 دارد. با وجود این در سرعت ۱۲۰ کیلومتربرساعت، جهت سهولت جریان یافتن باد در زیر خودرو، ارتفاع به میزان ۱۰ میلی‌متر کاهش می‌یابد. حالت افزایش ارتفاع تعلیق نیز در شرایط خاص، ارتفاع خودرو را ۲۰ میلی متر افزایش می‌دهد تا در مسیرهای شیب‌دار، آسیبی به دماغه و زیربندی خودرو وارد نشود.

آئودی RS7 اسپرت‌بک با بهره‌گیری از سیستم تعلیق RS اسپرت و کنترل دینامیک سواری، چابک‌تر می‌شود. تنظیمات پیشرفته‌ی این سیستم تعلیق، به‌لطف ضربه‌گیرهای جدید به‌همراه سوپاپ‌های یکپارچه و حالت‌های رانندگی RS1 و RS2، میزان تکان بدنه را کاهش می‌دهد؛ اما قدرت و چابکی پس از ظاهر و طراحی چشم‌نواز بدنه، دومین عنصر مهم RS7 اسپرت‌بک محسوب می‌شود.

 

در قسمت جلو، از جلوپنجره‌ی ۶ ضلعی بزرگ تیره‌رنگ مورد استفاده در سایر خودروهای RS آئودی بهره گرفته شده است. در قسمت‌های کناری سپر نیز دو ورودی هوای بزرگ مثلثی شکل قرار گرفته‌اند و یک ورودی کوچک بالای جلوپنجره قرار گرفته تا هوای بیشتری را به زیر کاپوت منتقل کند. خودرو در حالت استاندارد از رینگ‌های ۱۰ پره‌ی ۲۱ اینچی با لاستیک‌های ۲۷۵/۳۵ بهره می‌برد؛ اما خریداران می‌توانند رینگ‌های ۲۲ اینچی با لاستیک‌های ۲۸۵/۳۰ و حتی ترمز کربن سرامیکی با ۳۴ کیلوگرم وزن کمتر نسب به نمونه‌ی فولادی را به‌صورت سفارشی انتخاب کنند.

در قسمت داخلی، RS7 اسپرت‌بک از سیستم اطلاعات و سرگرمی MMI آئودی و دو نمایشگر بزرگش بهره می‌برد. قسمت‌های مختلف کابین، با نشان RS و چرم با کیفیت ناپا مزین شده است. فرمان با راحی مسطح بخش پایینی و صندلی‌های مخصوص با پوشش چرم تیره نیز به‌صورت انحصاری برای RS7 طراحی شده است. آئودی RS7 اسپرت‌بک در ۱۳ رنگ مختلف عرضه می‌شود که دو رنگ خاکستری ناردو و مشکی سبرینگ، رنگ‌های مخصوص RS تلقی می‌شوند.



:: برچسب‌ها: خرید لاستیک بارز , لاستیک میشلن , تعویض لاستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()